Rosenborg - Lillestrøm 21. juni
Collapse
X
-
-
Avreise: Lillestrøm bussterminal kl. 08.00
Retur: Rett etter kampen
Pris: 550,- for medlem
650,- for ikke medlem
Billetter kjøpes på shopen fra mandag 21 mai.
Eller påmedling mail: turer@kanari-fansen.no
Kampbilletter kjøpes kun på stadionKommentar
-
Hvis noen trenger en billett med NSB opp dagen før så send PM.
Vi har noen som skal selges, minipris til 299.Kommentar
-
Kommentar
-
To dager før mai måned er omme, måneden da DR/Fifth Avenue skulle gjenåpne, er plassen fortsatt ikke tilbake i drift. Hvordan påvirker dette tur-planleggingen?
Er det lov å håpe på Three Lions i år?Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
er det
slik å forstå at kampen har blitt flytta til fredag 22 juni? klokka 20:30? bror må nemerlig få fri fra jobben, å jeg tar meg friKommentar
-
ja okey men da er det greit
passer kjempe fint, siden bror har fri den torsdagen å jeg har min siste eksamen dagen før da er det bare å kjøpe billetter
noen som veit om det er mange igjen?
forza fuglaKommentar
-
Driver turkomiteen og diskuterer pubspørsmålet? Kunne vært interessant å vite om de som arrangerer turen har planlagt noe, eller ikke. Nå ser det tross alt ut som at plassen der vi har vært de siste årene ikke åpner til 21. juni.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Billetter?
Får man kjøpt kampebilletter til Lerkendal på shopen?
Når jeg spurte for noen uker siden sa de at billetter kun selges på stadion. Det stemmer også med første innlegg i denne tråden.
I info om superlørdag står det imidlertid noen annet,
RBK-LSK torsdag 21/6 kl. 19.00 Lerkendal Stadion
Buss t/r Trondheim kr. 550,-
Avreise kl. 08.00 fra Lillestrøm Bussterminal 21/6
Vi kommer tilbake med info om pubvalg
En Trondheimstur er et must for en kanari. Hold av 21. juni til Fuglaseier i barteland.
Bussbilletter kjøpes på LSK Shop`n. Påmelding til Tony Johansen på tlf 950 28 453
Kampbilletter kjøpes på LSK Shop`n. Disse er til bortefeltene på langsiden i Bergen og kortsiden på LerkendalKommentar
-
De solgte billetter til Lerkendal på lørdag.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar