Rosenborg - Lillestrøm 21. juni
Collapse
X
-
jeg flyr oppover torsdag og ned igjen fredag. vi skal vel ha pubsamling i trondheim også?lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Jeg tipper at barte-kanaris samles på Three Lions, hele gjengen. Selv drar jeg og mitt reisefølge på tre dit. Fifth Avenue er såvidt meg bekjent fortsatt out of buisness, så da er det ingen grunn til at ikke KFL skal prøve Three Lions. Mangelen på uteservering kan man tross alt se litt gjennom fingrene på, i en by med 290 regndager i året.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Kommentar
-
Mener RBK har "et øye for et øye"-policy på det, som vil si at de krever det motstanderen krever av bortesupportere. Dvs 170 kroner på torsdag."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
jeg reiser med Norwegian 0850 fra OSL på torsdag, er på værnes en time senere. så inn til byen og sjekke inn på Scandic Residence Trondheim *** for en natt og fly ned igjen med SAS 1125 fra Værnes på fredag og lander i oslo 1220. Gleder meg til 3poeng på lerkendal og regner med god stemning blandt ekte KFL`ere uansettlønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar