Jeg dro oppover i går og ned på fredag.C U here
Rosenborg - Lillestrøm 21. juni
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
men
forhåpentligvis blir kampen så bra, at det kanskje er verdt å stå utenfor en liten stund, ellers så er jo kampen på en torsdag så man kan titte i butikker
Kommentar
-
En trist historie
Først kjøpte jeg to flybiletter utfra at kampen skulle gå på onsdag.
Deretter måtte jeg kjøpe en returbilett til.
Deretter dukker det opp noe på jobben som gjør at jeg faen ikke kan dra likevel!
Dette må jo bare bli 3 poeng, flott vær og fullstendig overkjøring.Kommentar
-
Ja, hva syns folk om Three Lions? Selv syns jeg stemningen var veldig bra der. Litt kjipt uten uteservering, men det er fortsatt bedre enn Fifth Avenue.
Overhørte en si "Hvem er han jævla tullingen som på død og liv skulle ha oss hit". Da jeg spurte om han hadde noe han ville si til meg turte han ikke å kritisere plassen alikevel. Bortsett fra den fyren, virket de fleste godt fornøyd.
PS: Fikk spørsmål om jeg blir sponsa av TL. Nei, det blir jeg ikke ;-)Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Ja, hva syns folk om Three Lions? Selv syns jeg stemningen var veldig bra der. Litt kjipt uten uteservering, men det er fortsatt bedre enn Fifth Avenue.
Overhørte en si "Hvem er han jævla tullingen som på død og liv skulle ha oss hit". Da jeg spurte om han hadde noe han ville si til meg turte han ikke å kritisere plassen alikevel. Bortsett fra den fyren, virket de fleste godt fornøyd.
PS: Fikk spørsmål om jeg blir sponsa av TL. Nei, det blir jeg ikke ;-)
Men på kampdagen var det vel helt okey.. UFC holdt til oppe og vi sang litt men ikke mye.. Dro som vanlig tidlig til stadion, denne gangen i Taxi og rigga til..Kommentar
-
Herlig fotballpub. Det er sånn alle fotballpuber burde være. Et lite minus er som nevnt ovenfor her uteservering.
Vegger og tak dekket med flagg, skjerf og bilder. Bra utvalg av mat og drikke, og ei lekker servitruse. Kan ikke bli så mye bedre enn det.
Fifth avenue har aldri vært en fotballpub, får håpe vi aldri havner der igjen.
Sees igjen neste år i bart city.Kommentar
-
Spiste en knallgod Chef's burger på Løvene, og stedet var hyggelig. Men når det er en knallfin sommerdag er det et skikkelig savn at det ikke er mulig å sitte ute.
Stedet er genialt som pub, men folkens - vi var der en torsdag kveld. Hadde dette vært en tradisjonell søndagsmatch med det bortefølget vi opplever nå om dagen ville det vært mer enn overbefolka.
Tror KFL er for store for Three Lions!Vidar Evje
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar