Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
M/S LÅNAN og MS /LINAN er helt like og meget praktiske båter i all slags vær. PVC-beskyttende vinduer som kan tas av og på uavhengig av hverandre og hvilken side. Dansegulv, cd-anlegg med mikrofon og bar med alle rettigheter. Salong ute/inne og stort soldekk.
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Hvor mange billetter må det selges for at det blir båt tur?
det står i åpningsinnlegget. De må selge alle 95 for at det ikke skal gå med underskudd.
Spørsmål til Tony; Går det ann å ta de pengene som var tenkt som sponsing av Bergens tur, som ikke ble brukt da det bare ble 2 busser ikke 3, som sponsing her?
Jeg er rimelig sikker på at det blir flere påmeldte når turen nærmer seg, enn det som er tilfelle nå.
Slik det ser ut nå, så er det jo langtfra tur, og fristen er i morgen.
Selv om det kansje ikke blir solgt nok billetter tror jeg at folk ikke har fått fingeren ut av ræva ennå, når tiden nærmer seg tror det det blir solgt flere billetter.
jeg har hvertfall fått med meg én ekstra, og håper å få pushet et par til!
jeg VIL ha denne båtturen! det er nesten eneste "sommerferien" jeg skal ha..
Blir det ikke satt opp busser for de under 18 som ikke får være med på morroa?:P litt dritt å sitte 8 timer i en båt der alle andre surrer rundt å drikker mens man må sitte der å kjede seg?
jippi! det er godt å høre
regner med det fremdeles er mulighet til å kjøpe billetter, selv om 20.juni har passert? for da skal jeg fortsette presset på et par forkomne fugler til.
Kommentar