Gale Isbre er inne på noe meget vesentlig. Jeg har vanskelig for å aplaudere en spiller i landslagssammenheng som jeg forakter i tippeligaen. Det er rett og slett umulig å juble når alkoholikersønnen scorer på landsen.
Landskamp mot Malta
Collapse
X
-
Mini bærer jo fortsatt sår etter at jeg og mange andre buet han ut på Ullevaal...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Var det noen som kjøpte billetter i løpet av dagen? Matchen starter klokka 20.05 vi regner med å være der 1 1/2 time før.. Kanskje terpe noen nye sanger.. mekke noen på stedet.. Vi har jo tross alt med geniet Dinho-BoyKommentar
-
Men mitt engasjement for landslagsfotball har dalt betydelig siden Drillos dager. Dengang satt jeg foran TVen i sitrende spenning ved hver eneste kamp, nå om dagen klarer jeg stort sett bare å mønstre entusiasme hvis det er noen Fuglaspillere på laget.Kommentar
-
-
Ikke snakk om.LasseNKommentar
-
Klarer ikke helt å forestille meg denne sangen på landskamp: "Det er bedre å værra død enn Sverige"Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
-
Kommentar
-
Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
Men jeg tror landslaget er mer tjent på å ha syngende på samma side istedenfor to forskjelligeUltras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
Kommentar