Sliter med å finne en tråd om dette så jeg starter en selv.. Lurte på hvem jeg må skrive PM til for å få tak i billett.. Kampen går 2. juni, men hva er tidspunktet..
Landskamp mot Malta
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Kommentar
-
-
Hvorfor gidder å bruke penger på å se landslaget?? De kommer aldri til ett sluttspill igjen! Om 3-4 år så er vi faen ikke på topp 100 på fifa rankingen en gang!! Lag som Mali og Iran er bedere en Norge ifølge fifa rankingen. Norge er så vitt bedere en stor lag som Guinea og Burkano Faso!Last edited by Emil B; 29.05.2007, 18:25.Kommentar
-
Jeg er norsk og er glad i landet mitt, akkurat som jeg er glad i byen min.. Samme sak vet.. Lillestrøm har ikke akkurat rula eliteserien i det siste de heller..Kommentar
-
S V U T Mål P
Lillestrøm 8 5 2 1 17-7 17
Brann 8 5 2 1 17-11 17
Rosenborg 8 4 1 3 17-12 13
Tromsø 8 4 1 3 16-13 13
Stabæk 8 3 4 1 9-7 13
Viking 8 3 3 2 11-11 12
Strømsgodset 8 3 3 2 10-13 12
Lyn 8 3 2 3 15-15 11
Fredrikstad 8 3 2 3 13-15 11
Start 8 2 4 2 13-14 10
Sandefjord 8 2 2 4 9-12 8
Vålerenga 8 2 2 4 6-9 8
Aalesund 8 1 2 5 10-18 5
Odd Grenland 8 1 0 7 6-12 3Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
-
Eller at vi har vært best de siste to årene: http://www.nifs.no/maraton.php?h2hsk...&u=2228&visou=
Men åkke som, heie på et lag der Martine er kaptein funker ikke. Det er ikke mitt Norge!!!En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er vel akkurat det han ikke sier, nå får du følge med a! Ikke at vi har opplevd de enorme nedturene med fugla de siste 15 årene, men vi har da for guds skyld ikke hatt den store successen heller.
Er i utgangspunktet enig i Ballkunstneren jeg. Kommer alltid til å støtte landslaget, har inget valg. Men at Håreide er en tulling og martine er en halvfeit slappfisk er jeg 100% enig i.
Om LSK hadde rykka ned, ansatt Ivar Morten Nordmark og kjøpt inn Magne Hoset til å være kaptein hadde jeg fortsatt støtta klubben (selvfølgelig en idiotisk tanke, men sånn rent hypotetisk).
Landslaget er elendig og de trenger all den støtte de trenger. Hareide er vi snart kvitt uansett, det er jeg helt sikker på!Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Landslaget er noe av det mest uengasjerende som finnes.
Jeg engasjerte meg i landslaget på den tiden hvor det var en ære å spille på landslaget og spillera på banen virkelig ga alt. Den tida er det slutt på og slike spillere finnes ikke lengre, med få unntak.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg synes det er mer patetisk med alle som påstår at de hater x antall spillere på andre norske lag, men jubler seg hese hvis de scorer mål i landslagssammenheng. For meg er landslaget totalt uinteressant, men landslagspausene gir meg i det minste tid til å konsentrere meg om andre ting enn fotball en gang iblant.Kommentar
-
Edit: Jeg editerer ikke mine tidligere håpløse innlegg, da jeg ser det som ett godt eksempel på hvordan det IKKE skal gjøres.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar