Sandefjord - Lillestrøm 1. juli
Collapse
X
-
Det er vel litt bedre med uteplass på stedene på brygga. Spørsmålet er vel hvor stor toleranse det er for supportere der.
Jeg håper uansett man finner et bra sted med uteservering, og ikke en bortgjemt fyllikpub som man ofte ender opp på. (Et eksempel er Peacock i Tromsø, som var en skandale, sannsynligvis det mest bedritne stedet i byen. Fylliksteder med sjarm og uteservering, ala Øre Villa Kro i Moss derimot, det er glimrende)
Ettersom KFL var en rekke lokalkjente medlemmer i Vestfold håper jeg de kan sette standarden med et (eller flere) bra steder.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Hvorfor kjøper ikke alle i KFL billetter til felt O istedet for KS? Prisen er den samme + at man kommer nærmere banen.
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/tro/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/IMG]NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Bortefeltene er vel strengt tatt I, J og K? Det var der KFL sto i fjor og det er det som er opplyst som bortefelter på www.sandefjordfotball.no...Kommentar
-
So? Hadde vært j*vlig kult å "kuppe" feltet... Nei, da. Jeg trodde det var Klokkesvingen vi var plassert. Det er synd at bortesupportere ikke blir mer ivaretatt, de som følger laget i tykt og tynt og legger ned adskillige kroner for å støtte laget blir avspist med rævva plasser. Gammel diskusjon, bla, bla, bla - likevel irriterende, jeg er også på kamper for å se laget mitt spille!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Ikke enig med deg, Jordbakke. Bortesupporterne bør ha de dårligste plassene på stadion. Det er litt av sjarmen, pluss at jeg ville mislikt om noen LSK-supportere fikk dårligere plasser enn f.eks RBK-supporterne på Åråsen.Kommentar
-
RBK-supporterne får ikke dårlige plasser på Åråsen!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
I "gamledager", da Bøffelberget sto under tv-bua, ble bortesupporterne plassert til venstre for oss på langsida. I Kongsvinger blir bortesupporterne plassert på langsida, det samme i Hamar. Det er ikke en selvfølge at de som legger ned mest penger skal få de dårligste plassene.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
I "gamledager", da Bøffelberget sto under tv-bua, ble bortesupporterne plassert til venstre for oss på langsida. I Kongsvinger blir bortesupporterne plassert på langsida, det samme i Hamar. Det er ikke en selvfølge at de som legger ned mest penger skal få de dårligste plassene.Kommentar
-
Det er jeg enig i, men det er vel ikke mange andre steder enn Ullevål det er spesielt mange ledige seter i Norge?Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
Kommentar