Sandefjord - Lillestrøm 1. juli
Collapse
X
-
Skien stiller i særklasse, da kun halve tribuneanlegget stod oppført da vi spilte der. På Lerkendal var det solgt ca 20.000 billetter. Stadion rommer 21.166, så dine ord stemmer ikke helt. Men, jeg ser poenget ditt.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg ser på hovedforumet at sted ikke er klart enda. Litt avhengig av hvor mange som drar, så kan kanskje 1. etage bli smått? (Selv om det er finfint)
Det er vel litt bedre med uteplass på stedene på brygga. Spørsmålet er vel hvor stor toleranse det er for supportere der.
Jeg håper uansett man finner et bra sted med uteservering, og ikke en bortgjemt fyllikpub som man ofte ender opp på. (Et eksempel er Peacock i Tromsø, som var en skandale, sannsynligvis det mest bedritne stedet i byen. Fylliksteder med sjarm og uteservering, ala Øre Villa Kro i Moss derimot, det er glimrende)
Ettersom KFL var en rekke lokalkjente medlemmer i Vestfold håper jeg de kan sette standarden med et (eller flere) bra steder.Kommentar
-
Ja, vi får håpe på oppholdsvær. Slik det er spådd nå, så er det meget usikkert fremover, men foreløpig sol søndag: http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx...ord&maplevel=5
Har noen forøvrig anbefaling på offentlig transport fra Tjøme eller Tønsberg til Sandefjord?
Planen var å få dama til å kjøre. Jeg kunne kanskje få lurt henne med på match, men jeg antar hun aldri i livet vil tilbringe et par timer med skrålende supportere på pub først.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Ja, vi får håpe på oppholdsvær. Slik det er spådd nå, så er det meget usikkert fremover, men foreløpig sol søndag: http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx...ord&maplevel=5
Har noen forøvrig anbefaling på offentlig transport fra Tjøme eller Tønsberg til Sandefjord?
Planen var å få dama til å kjøre. Jeg kunne kanskje få lurt henne med på match, men jeg antar hun aldri i livet vil tilbringe et par timer med skrålende supportere på pub først.Kommentar
-
Søk www.vkt.no
Kjapt spørsmål for oss som ikke er så lokalkjente: Er det langt å gå fra togstasjonen i Sandefjord til sentrum/Pir 4? Toget fra Tønsberg virker helt klart som det beste alternativet.
Hvis ikke, hvilke av disse fristende stoppestedene bør jeg velge?:
Sandefjord bowling
Sandefjord rutebilstasjon
Sandefjord rådhus
Sandefjord st.
Sandefjord stadion
Sandefjord vgs.
Sandefjord vgs. II
Sandefjord [tog]
Sandfjord bowling eller Sandefjord rutebilstasjon høres ut som kultklassikere.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Det er ca 700m å gå fra toget.
Ellers er dette ett alternativ:
Buss 101 mot Tønsberg
Fra:Tjøme sentrum (Østvn)12.33
Til:Tønsberg jb.st.13.09
Gangveg fra Tønsberg jb.st. til Tønsberg [tog] ca . 1 minutt.
Ventetid:6 minutter Tog NSB mot Larvik
Fra:Tønsberg [tog]13.16
Til:Sandefjord [tog]13.33
Gangveg fra Sandefjord [tog] til Sandefjord rutebilstasjon ca . 5 minutter.
Ventetid:1 time og 7 minutter Buss 161 mot Sandefjord-Gjekstad
Fra:Sandefjord rutebilstasjon14.45
Til:Brygga Sandefjord14.48
men merk vente tiden på togstasjonen. tar vel noe kortere tid å gå
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
-
http://www.choicehotels.no/hotels/hotel?hotel=NO025
(ligger 500 meter fra pir 4.)
Kanskje du finner noe her.Snakkes i Rorbua!!!Kommentar