Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Da er samlingsted bestemt og valget falt på Lyst og Glede. Som er gamle Mets.
Der serveres øl til 44kr og Kanari burger med pommes frittes og tilbehør til 99kr
Kom igjen folkens. Dere som ikke har kjøpt billett enda må stikke på shopen å kjøpe. Har man virkelig tenkt til å gå glipp av en legendarisk bortekamp mot fredrikstad. Kan ikke finne en god grunn til å gå glipp av den.
Løp og kjøp!!
Last edited by Harald_88; 18.07.2007, 19:18.
Begrunnelse: Så ikke tidligere innlegg
Håper de resterende billettene er solgt i løpet av dagen!
Dette blir utrolig kult å ta seg en tur til Fredriktstad med resten av den indre kjernen av lsk supportere!
Flis av plankebyen ble det desverre ikke, men jeg kan konstantere at det ble lagd flis av plankehaugen.
Stod rett bak Plankehaugen i første omgang, og hørte Kanari-Fansen veldig godt da. Så stod jeg bak Kanari-Fansen i andre omgang, og da hørte jeg ikke Plankehaugen i det hele tatt.
Bra oppmøte, mye bra synging og generelt sett god innsats fra Kanari-Fansen. Jeg er dog litt skuffet over at de som stod nederst og ytterst i hjørnet ikke bidro mer.
Flis av plankebyen ble det desverre ikke, men jeg kan konstantere at det ble lagd flis av plankehaugen.
Stod rett bak Plankehaugen i første omgang, og hørte Kanari-Fansen veldig godt da. Så stod jeg bak Kanari-Fansen i andre omgang, og da hørte jeg ikke Plankehaugen i det hele tatt.
Bra oppmøte, mye bra synging og generelt sett god innsats fra Kanari-Fansen. Jeg er dog litt skuffet over at de som stod nederst og ytterst i hjørnet ikke bidro mer.
Du da? Du åpnet ikke kjeften en gang!!!
Var en veldig hyggelig tur, mye trivelig frekkstad folk og Lillestrømfolk. Litt uheldige med været, men ellers veldig god stemning. Vi var i alle fall bedre enn gutta på banen
Interessant opplevelse å krysse gangbroa over kanalen etter kampen. Det tok vel ca. en halvtime. Hvem har planlagt atkomsten til det nye stadionet? Tror det må være Raymond.
Interessant opplevelse å krysse gangbroa over kanalen etter kampen. Det tok vel ca. en halvtime. Hvem har planlagt atkomsten til det nye stadionet? Tror det må være Raymond.
brua ble bygd før stadion, det er nok det som er grunnen til at de har gjort den så smal, fordi di ikke tenkte på at det skulle bygges en stadio der
Kommentar