Her ser det ut til å bli 3 kanaris på tur, men dette kommer en inn på når ting er bestilt.
U.N Käerjéng - LSK 31.juli. Hvor mange reiser?
Collapse
X
-
Kommentar
-
Til Luxemburg, ja, vi er 2 til her, fra Fetsund
Men, er det noen som kan være litt presise på hva et smart reiseopplegg er. Har funnet fly på finn.no og de har jo også pakkepriser inklusiv hotell. For spesielt interesserte kanarifans er vel ikke 10 lapper noe i denne sammenheng, eller? Tenkte å reise ned søndag og hjem onsdag. Hører gjerne fra dere om alternative opplegg.Kommentar
-
Men, er det noen som kan være litt presise på hva et smart reiseopplegg er. Har funnet fly på finn.no og de har jo også pakkepriser inklusiv hotell. For spesielt interesserte kanarifans er vel ikke 10 lapper noe i denne sammenheng, eller? Tenkte å reise ned søndag og hjem onsdag. Hører gjerne fra dere om alternative opplegg.
Du bør lese litt mer både i den tråden du nå er inne i, og i denne tråden:
RoyVaadal.Kommentar
-
Kanaris på tur, så langt:
fet_hacker x2
Uwes disippel x2
Kopboy77 x2
Sparwasser x2
Antall kanarifans som reiser til Luxembourg: 8 (bekreftet)
Hey, hey. Nå er vi mange nok til å fylle opp en maxi-taxi fra puben til stadion.Kommentar
-
Kommentar
-
10.09.50 foreslo Ecosse. Høres helt greit ut for meg.
Opprinnelig skrevet av 10.09.50Dersom det skulle bli en del kanaris der nede, er jeg ikke i tvil om at Ecosse er det rette stedet på dagen - sånn rent bortsett fra at de godt kan finne på å holde stengt, selvsagt. Ecosse er en rett fram, no nonsense, skotsk fotballpub med uteservering utover elva med plass til flagg og greier. Men fordi formiddagsfylla på tirsdager er nokså lite utbredt i Luxembourg, ville jeg altså tatt en telefon på forhånd for å være sikre på at de er åpne. Men hvis vi kan love at det kommer en del folk, åpner de nok. Det er tross alt skotter vi snakker om.Kommentar
-
rulfi x3
fet_hacker x2
Uwes disippel x2
Kopboy77 x2
Sparwasser x2
Antall kanarifans som reiser til Luxembourg: 11 (bekreftet)
Og dermed stiller kanarifansen "eget lag", fritt for å stå i målKommentar
-
-
Det hadde vært den store kultopplevelsen, og det skal ikke stå på flybilletter, men jeg tar med meg guttungen ned i slutten av juli i stedet. Hvor var du da Tore Andreas Gundersen scora hattrick på bortebane i UEFA-cupen, RoyVaadal?Kommentar
-
Kommentar
-
Du er herved utnevnt til lagkaptein og fansens egen reiseguide
10.09.50 x2
rulfi x3
fet_hacker x2
Uwes disippel x2
Kopboy77 x2
Sparwasser x2
Antall kanarifans som reiser til Luxembourg: 13 (bekreftet)
Occean's 13?Last edited by sparwasser; 13.07.2007, 17:36.Kommentar
-
EtterstadKanari og familie er "tilfeldigvis" i Dusseldorf, Tyskland rundt denne tiden. Tur til Luxembourg er ferdig forhandla og EtterstadKanari og datter vil innfinne seg på stadion. ENDELIG EUROPATUR på meg også...Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Noen som vet om kampbilletter må forhåndsbestilles eller kan kjøpes på stadion?Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
EtterstadKanari x2
10.09.50 x2
rulfi x3
fet_hacker x2
Uwes disippel x2
Kopboy77 x2
Sparwasser x2
Antall kanarifans som reiser til Luxembourg: 15 (bekreftet)Kommentar
Kommentar