U.N Käerjéng - LSK 31.juli. Hvor mange reiser?
Collapse
X
-
13 + 4 = 17
Wenche Myhre stiller 4 i Luxemburg (Erland, Spantell, Ole og undertegnede). Avreise med leiebil fra Rent a Wreck (Volvo 850, haha) Søndag 29 tidlig på morgenen. Regner med å være på plass Mandag kveld, og blir i Luxemburg til Onsdag morgen. Blir god stemning!
ROADTRIP ER GØY!
HEHE, 15 + 4 = 19Wenche MyhreKommentar
-
Fant det ut..
Orket ikke lese hele tråden med en gang. Fant det her også.. http://www.uefa.com/competitions/uef...967/index.htmlWenche MyhreKommentar
-
Jeg får desverre ikke reist nedover, men kan i det minste melde at Team Scooter stiller med minimum 4 mannSnart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Kanaris på tur, så langt:
Team Scooter x4
Ellef x4
EtterstadKanari x2
10.09.50 x2
rulfi x3
fet_hacker x2
Uwes disippel x2
Kopboy77 x2
Sparwasser x2
Antall kanarifans som reiser til Luxembourg: 23 (bekreftet)
Begynner å bli folksomt, detteKommentar
-
Etter kampen på torsdag, forventer en seier med minst 3 mål, vil de gule og sorte flaggene også dominere på Stade Josy Barthel. Blir glissent på seksjonen med hjemmefans med andre ord. - Den eneste plassen det kommer til å være trangt må i så fall være foran øl-boden.Kommentar
-
Kommentar
-
http://www.un-kaerjeng.lu/PhotoGalle.../IMG_0184.htmlI wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
-
Flere trommer en mennesker, minner meg sterkt om et bilde jeg så fra noen supportere fra island engang.
Blir nok kjempe stemning her skal dere se.Kommentar
-
-
Med tanke på at dette er en 1 kvalifiseringskamp mot et lag ingen har hørt fra en nasjon som ikke akkurat er kjent for store fotballag, så synes jeg ikke dette ser så ille ut egentlig. Det er jo ei heller den enkleste veien da en ikke kan fly direkte til Lux utenom at det koster 3000 kr eller noe.
Flora Tallinn kunne feks bringet flere ut på tur, norwegian flyr jo direkte dti fra Gardermoen for en latterlig lav pris, om de ikke har satt den opp.
Dette havner jo midt i ferien for en del folk også.
Ser ikke så ille ut med det antallet vi er nå, og blir kanskje flere og flere etterhvert som jo lengre vi kommer mot gruppespillet.
Kan jo også være en del ikke-registrerte forumbrukere som skal på tur ogsåKommentar
-
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Kommentar