Turinfo Viking-LSK
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
noen som vet hvor langt det er fra stadion til togstasjon? skal ta fly bort og nattoget hjem, har jo 35min på oss fra kampslutt til togavgang:???:lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Togstasjonen ligger rett ved stadion mener jeg å huske.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vel, togstasjonen ligger rett ved stadion. Men om du kun har 35 min på deg til nattoget ditt går hjem, så bør du være rask. Første togavagang går vel 22:05 og da er du i Stavanger ca 22:12. Neste går 22:37 Ønsker deg lykke til med å rekke toget hjem.Viking StavangerKommentar
-
ordne seg enten får man stikke før køen eller ta taxilønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Om du skal ta taxi så råder jeg deg til å gå 10 min før kampslutt. Når jeg har tatt buss fra stadion til Stavanger, som normalt bør ta 10 min, så har det tatt opp til en time. Kaoset på kampdager der er helt forferdelig, så vær ute i god tid.
Tror nok du rekker nattoget hjem på en eller annen måte i hvert fall.Viking StavangerKommentar
Kommentar