Bodø/Glimt-LSK, mandag 2. juni kl. 19, Aspmyra

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martini
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 294

    Ting å gjøre om på til 2 omgang:
    1. Ollie må slutte å være så jæævlig EGO
    2. Vidar må ta seg sjøl i nakkeskinnet
    3. TAG bør bytte med Gilbert
    4. Få noe som likner kantspill, JML hakke akkurat kommi til et drøss av innlegg....
    FUGLA TIL VI DØR!

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      Synes vi er helt ok, vi er mer skjerpet defensivt enn tidligere, men vi mangler samhandling offensivt. Vi må bli flinkere til å vende over på begge kantene, for lite bruk an Jooooon synes jeg. Ellers ønsker jeg Arild inn, da ingen av de to knotleggene der oppe klarer å holde på ballen når vi skal etablere oss på Glimts halvdel.

      Petter

      Kommentar

      • hoyt
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 2850

        Vi er avhengige av innlegg fra sidene med det spissparet vi stiller i dag. Det har uteblitt, og dermed skaper vi lite. De som forventer at Gundersen og Occean skal dra av 3 mann på rent Alanzinho-vis, de må se virkeligheten i øya.

        Jeg ønsker meg en back og en kantspiller i sommerpausen.
        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
        - Nosa

        Kommentar

        • Storgata
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Apr 2008
          • 122

          Denne omgangen var helt enkelt for å få litt trygghet tilbake. Man kan ikke bare gå rett i angrep, og så forvente at alt fungerer bakover. Jeg synes gutta har gjort rett nå. Trygge bakover, og så tar vi den på kondisen i andre.

          Det blir garantert bedre i andre. Men jeg vil ha fart foran der. Ta ut en av de tunge spissene og erstatt han med en lettere en. Perfekt kamp for Myklebust.
          *Jacta est alea*

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7100

            Ja ja, vi henger med, men jeg sitter bare og venter på at møkkasamene skal putte.

            Occean har drivi med det vante sludderet sitt; løper nedover venstre flanke med blikket festa på cornerflagget og slår inn fire meter bak mål. TAG var totalt anonym i 39 minutter, men forarbeidet og innlegget mot Occean (som brukte altfor lang tid på å reparere det dårlige mottaket sitt) var strålende.

            Riseths dribletabbe kunne ha ødelagt hele kampen for oss. Sinnssyk flaks der, og seinere har han vel sola i øya da han skal klarere. Den siste, imidlertid, rett før pause! Jeg håper Otto skreik at han hadde kontroll, for Riseth hopper jo omtrent over ballen for å komme seg unna.

            Pausekarakterbok:
            Otto 6; PSA 5, Riseth 2, Kippe 5, Pedersen 4; Brenne 6, Kiko 6, Søgård 6, JML 4; TAG 3, Occean 3.

            Vi får sola i ryggen i andre omgang, iallfall en stund. Kanskje det hjelper. Jeg håper på Arild.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              Opprinnelig skrevet av tHuLu
              Synes vi er flinke defensivt, harde og kontante og presser bra på ballfører. Vi skyter til og med iblant, hvorfor noen lurer på det skjønner jeg ikke. At Occean ikke er banens beste er fullt mulig, men han har nå kommet til skudd et par ganger, hvorfor er vel fordi han vil lage mål slik at vi kan vinne. Mouelhi prøver på et skudd på frispark, det har jeg veldig sansen for
              Få litt av den defensive sprudlinga over på det offensive så kan dette virkelig gå veien!
              Problemet med OO er at han stopper opp med ballen, tar en piruett mens han leter etter det perfekte alternativet. Når han ikke finner noe går han selv på et håplöst skuddforsök, når han egentlig skulle sendt den videre på förste touch.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                Opprinnelig skrevet av hoyt
                De som forventer at Gundersen og Occean skal dra av 3 mann på rent Alanzinho-vis, de må se virkeligheten i øya.
                Det ALLER, ALLER VIKTIGSTE er at også Occean klarer å se virkeligheten i øya.

                Petter

                Kommentar

                • tHuLu
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 730

                  Jeg er nødt å forsvare Gundersen litt, han spiller sin andre kamp fra start for året. Han gjør det bra som førsteforsvarer, også når han blir møtende i angrep synes jeg han ikke er så verst, han bruker blikket, men finner ikke så mange å spille til for å fortsette angrepet. La gutten bli varm i trøya før vi drar den av han.
                  For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    Oppløftende omgang fra Fugla, defensivt vel og merke. Ingen store sjanser å snakke om til Bodø/Glimt, men ikke all verdens å by på offensivt fra Fugla. Occean og Gundersen er ikke konger på kunstgress, men de har en stigning utover i kampen.

                    Mye offensivt kan fikses dersom Fugla lar Brenne og Lie ta flere sjanser offensivt, men det er kanskje mer ønskelig å ha defensiv trygghet i denne kampen?
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • Storgata
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Apr 2008
                      • 122

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Pausekarakterbok:
                      Otto 6; PSA 5, Riseth 2, Kippe 5, Pedersen 4; Brenne 6, Kiko 6, Søgård 6, JML 4; TAG 3, Occean 3.
                      Otto 6; PSA 5, Riseth 4, Kippe 5, Pedersen 4; Brenne 5, Kiko 6, Søgård 6, JML 3; TAG 2, Occean 2.
                      *Jacta est alea*

                      Kommentar

                      • tHuLu
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 730

                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                        Problemet med OO er at han stopper opp med ballen, tar en piruett mens han leter etter det perfekte alternativet. Når han ikke finner noe går han selv på et håplöst skuddforsök, når han egentlig skulle sendt den videre på förste touch.
                        Er ikke totalt uenig med deg, ser poenget. Men er ikke lysten på å hogge hue av folk i første kampen med nye trenere. Vi har holdt nullen, kommet til skudd og er aggressive.
                        For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                        Kommentar

                        • Campless
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2006
                          • 772

                          Synes vi har spilt bedre enn de siste kampene, og dette er mot et ganske greit lag, riktignok uten Thiba. Skaper i hvertfall noe offensivt, og litt mer fantasi i spillet enn det som var under Nordlie i de siste kampene. Defensivt er det ganske greit og, spillerne ofrer en del, men de har kanskje litt stor kreativ frihet. Jeg savner en myklebust som kan true litt mer på farta. Gundersen var vel helt grei, bedre enn Occean.
                          Blir spennende å se 2. omgangen, der vi vanligvis har skyti ballen høyt opp til occean som ikke klarer å ta i mot, eller som roter den bort med en gang..

                          Alt i alt en grei første omgang. Synes vi gjør det bedre nå en de siste kampene

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3500

                            Positivt

                            Synes vi spiller en godkjent omgang med tanke på hva vi har prestert tidligere i år. Er ikke mange lag som har hindret Glimt så bra i år. Synes trekket med PSA på høyre har funket bra, og at Søgård har hindret R.Berg i å spille på Derek og T.Olsen. Da får det heller være at de ikke får bidratt så mye offensivt. Nå skal Glimt spille med sola i trynet, og da vinner vi 1-0 etter scoring av Gilbert.
                            Er i det minste første gangen i år jeg ikke får panikk hver gang vi mister ballen i angrep.

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              Opprinnelig skrevet av tHuLu
                              Er ikke totalt uenig med deg, ser poenget. Men er ikke lysten på å hogge hue av folk i første kampen med nye trenere. Vi har holdt nullen, kommet til skudd og er aggressive.
                              Joa, men Occean viser utrolig dårlig dömmekraft i dag, og det ödelegger for vårt offensive spill.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                Opprinnelig skrevet av tHuLu
                                Jeg er nødt å forsvare Gundersen litt, han spiller sin andre kamp fra start for året. Han gjør det bra som førsteforsvarer, også når han blir møtende i angrep synes jeg han ikke er så verst, han bruker blikket, men finner ikke så mange å spille til for å fortsette angrepet. La gutten bli varm i trøya før vi drar den av han.
                                Enig her, men jeg mener Gundersen først bør få komme inn som innbytter noen kamper før han starter. Kanskje hadde han hatt litt lavere skuldre.

                                Men jeg synes det er på høy tid at OO også blir vraket. Jeg ville ha startet med Sundgot og Myklebust i denne kampen.

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  Hva har bummen johansen röyka? "Occean har värt bra"
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • dollyholly
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2007
                                    • 965

                                    Søgård har startet 2.omg MEGET svakt. Blir fort 0-0 dette

                                    Kommentar

                                    • gamle-perta
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2418

                                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                      Søgård har startet 2.omg MEGET svakt. Blir fort 0-0 dette
                                      Da tror jeg vi er heldige, slik tendensen i kampen er nå.
                                      Men vi må jo håpe at vi klarer en pinne..

                                      Mvh
                                      Gammer`n (Per T)
                                      Mvh
                                      Gammer´n (Per T)

                                      Kommentar

                                      • Campless
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2006
                                        • 772

                                        Kan TV2 holde kjeft? Bodø/Glimt ha vært like dårlige selv..

                                        Kommentar

                                        • kimmern
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2005
                                          • 1174

                                          dette her er nøyaktig sånn som jeg så for meg denne kampen skulle bli

                                          men vi trenger backer så fort atte hjælp

                                          Kommentar

                                          Working...