Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss. see-lessVelkommen til Kanarifansen Lillestrøms forum!
Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, ... see-more
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er vel på tide at klubben frigir alle de sesongkortene som er reservert snart.
Det drøyer jo ut i evigheten.
Jeg har fortsatt 4 reservasjoner når jeg skriver dette.
De skulle bli slettet den 2feb, men er fortsatt ikke slettet. *klapp klapp*
Er de frigitt til tirsdag? er det planen?
Eller blir det slik at det skal ringes rundt til de som har reservasjoner liggende?
Ringelista er basert på de uavhentede reservasjonene på Kanarifeltet, ja.
De som blir ringt opp er de som hadde sesongkort på Kanarifeltet i fjor, men ikke har kjøpt (ennå) i år. De som sa fra under forrige ringerunde at de ikke kommer til å kjøpe i år skal være luket bort.
Det er ingen med 4 reservasjoner og adresse på Hadeland på den lista.
Last edited by ulfpulf; 09.02.2009, 14:56.
Begrunnelse: Skrivefeil
Men veit dere som planlegger denne ringerunden nå reservasjonene blir strøket? Slik at det kanskje blir noen bedre plasser ledige rundt på stadion.
Sist jeg har hørt er 2.feb. Men det stemmer ikke akkurat.
iTicket sier de har samkjørt med LSK, og slettet "så å si alle" reservasjoner nå - bortsett fra på Kanarifeltet.
Hvis reservasjonene dine fortsatt står, send meg en PM med navnet ditt, så skal jeg formidle den videre.
Kommentar