Treningskamper 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6102

Opprinnelig skrevet av reka
    insentivitet? At du satte colaen på tastaturet i dette innlegget kan være et språklig lykketreff. Endelig et nyord som beskriver mange av uavgjortoppgjørene i år: En blanding av intensitet og insensitivitet.
    Insentiv er jo et ord, så jeg regner med at det er dette insentivitet spiller på og ikke en miks av andre ord. Vålerengamatchene gir spillerne og tilskuerne et insentiv for å bry seg litt.

Ellers synes jeg ikke det er så ille at kretsmesterskap i 5er får bedre tid på dagen enn treningskampen til LSK. Deltagerne i femmermatchen er avhengig av tiden for å kunne møte opp. LSK sin gjeng med arbeidsledige slamper kan spille når som helst, at det ikke passer for tilskuerne er jo kjedelig, men treningskampene er vel ikke først og fremst for oss. Håper det blir mulig å se opptak av kampen på Sumo eller lignende.

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13278

Opprinnelig skrevet av HSft
      Insentiv er jo et ord, så jeg regner med at det er dette insentivitet spiller på og ikke en miks av andre ord.
      "Insentivitet" gir feiende flotte fire norskspråklige treff på google, hvorav to fra slumstedet vg-nett debatt, så jeg tror nok dette er en ren skrivefeil.

Dog kan det være både intenst og sensitivt å møte Martin og guttene hans. Er mulig martin trenger litt spank for å få opp libidoen før seriestarten:
      Spoiler:

Kommentar

• *46*

Hvis det gode folket ikke har forstått det, så var det en aldri så liten trykkleif... Personlig synes jeg den var så genial at jeg ikke kunne rette den opp i etterkant.

Kommentar

• gutt94
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2007
          • 3272

Nå er vi snart ordentlig i gang med sesongoppkjøring til 2011.

Hva kan vi forvente oss av spillerne?
          Blir det noe nye utprøvinger av formasjoner og spillerplasser?

Treningskamper i sesongoppkjøringen 2011:
          Januar:
          Lørdag 15. januar - LSK-Nybergsund/Trysil 14:00 - LSK-hallen
          Fredag 21. januar - LSK-Hønefoss 12:00 - LSK-hallen
          Fredag 28. januar - LSK-FFK - 16:00 - LSK-hallen

Februar:
          Torsdag 3. februar - LSK-Strømsgodset 12:00 - LSK-hallen

Lørdag 5. februar - Avreise La Manga
          Onsdag 9. februar - Treningskamp La Manga
          Tirsdag 15. februar - Treningskamp La Manga
          Onsdag 16. februar - Hjemreise La Manga

Lørdag 26. februar - LSK-Strømmen 14:00 - LSK-hallen

Mars:
          Fredag 4. mars - VIF-LSK - Tidspunkt ikke bestemt - Vallhall
          Fredag 11. mars - Odd Grenland-LSK - Tidspunkt ikke bestemt - Skagerak arena
          Lørdag 26. mars - LSK-KIL - 14:00 - LSK-hallen
          Last edited by RSP; 10.01.2011, 19:11. Begrunnelse: Slettet tittel pga. sammenslåing av tråder.
          KnutHSolberg

Kommentar

• detvarvondtdet
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 398

Irriterer meg grønn at kamper på hverdager er satt opp på formiddagen...
            "Dere kan sitere meg på dette:
            Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
            Fjøra

Kommentar

• Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

Bedt meg fri for å få med meg LSK-FFK ellers er det håpløst for folk med normal arbeidstid å få med seg disse kampene.

Skal ha med en FFK-supporter så håper vi kjører alle sangene de har rappa fra oss for å understreke et poeng jeg har mobbet han for maaange ganger allerede.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Martin Olsen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jan 2007
                • 186

Regner med at Treningskampene går på dagtid, slik at de ikke kommer i konflikt med de som har leid treningstid i hallen og betaler penger til LSK.
                Gjelder mange hundre Barn som trener der på ettermiddag og kveld samt mange andre lag. Det er er bare å ta seg en tur i LSK-Hallen på kveldstid. Da får man et Fantastisk bilde av LSK og fremtiden....

Kommentar

• glasgow
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2007
                  • 1252

Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                  Irriterer meg grønn at kamper på hverdager er satt opp på formiddagen...

Midt i lunsjen jo, passer perfekt

Kommentar

• Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5918

Opprinnelig skrevet av glasgow
                    Midt i lunsjen jo, passer perfekt
                    Korte kamper, eller særdeles lang lunsj? :-)
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                      Korte kamper, eller særdeles lang lunsj? :-)
                      Trygda!

Kommentar

• tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

Da er avspaserings lista levert og godkjent..

Kommentar

• HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6102

Gjør et forsøk på å tippe lagoppstillinga på Lørdag. Vanskelig å si hvem som blir prioritert her, men jeg tipper vi er rimelig feige og stiller med de mest etablerte.

Logi
                          Essidiri - Pedersen - Kippe - Eriksen
                          Knudtzon - Søgård - Nosa - Solberg
                          Bergmann
                          Ujah

Hadde foretrukket Ringstad på venstrebacken, Ohi på venstre og Fredrik på høyre, men tror ikke vi får se dem fra start på lørdag. Men blir uansett moro å se gutta spille i en av de to kampene.

I kampen mot ull/kisa kan da kanskje dette bli laget:

Gulbrandsen
                          Sundgot
                          Bolly - Sesay - Dosso - Ohi
                          Ringstad - Andresen - Gabrielsen - Tokstad
                          Partysvensken

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

Opprinnelig skrevet av HSft
                            Gjør et forsøk på å tippe lagoppstillinga på Lørdag. Vanskelig å si hvem som blir prioritert her, men jeg tipper vi er rimelig feige og stiller med de mest etablerte.

Logi
                            Essidiri - Pedersen - Kippe - Eriksen
                            Knudtzon - Søgård - Nosa - Solberg
                            Bergmann
                            Ujah

Hadde foretrukket Ringstad på venstrebacken, Ohi på venstre og Fredrik på høyre, men tror ikke vi får se dem fra start på lørdag. Men blir uansett moro å se gutta spille i en av de to kampene.

I kampen mot ull/kisa kan da kanskje dette bli laget:

Gulbrandsen
                            Sundgot
                            Bolly - Sesay - Dosso - Ohi
                            Ringstad - Andresen - Gabrielsen - Tokstad

Partysvensken
                            Har mere troa på at Solberg spiller på plassen til Erling og Bolly ut på venstre,den som møter opp får se.

Kommentar

• *46*

Det er treningskamp - motsnaderen er Nybergsund/Trysil. I mitt hode, som antagligvis fungerer svært dårlig som fotballtrener - unasett nivå, ville prøvd litt i starten. Er ikke nå laget skal sette seg 100 % i oppkjøringsfasen etter min mening. Jeg ville forsøkt meg med dette laget:

Logi
                              Essidiri - Pedersen - Kippe - Ringstad
                              Solberg - Gabrielsen - Nosa - Bolly
                              Bergmann
                              Ujah
                              Også ville jeg etter 45 min fått inn Eriksen på venstre back og dyttet Ringstad frem - som gir Bolly ut. Knutzon inn for Solberg. Søgård inn for Gabrielsen. Også ville jeg bytta Logi mot "Glenn", for å sett hvordan har er på et litt høyre nivå, enn mot Kisa (dem kunne forøvrig tatt hver sin omgang mot hvert av lagene). Seasy kunne også vært spennede å sett på banen.

Sikkert mye rør etter mange sin mening, men jeg mener det hadde spennende å prøve ut!

Kommentar

• WAK
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 969

På dagens trening så det ut som om det var Solberg og Knudtzon som kjempe om den ene kantplassen og Ohi og Bolly om den andre kantplassen. (Edwin var ikke på dagens trening og Guldbransen ble brukt som spiss)

Så tror mest på tullebukk sin lagoppstilling. Bolly på den ene kanten og Solberg eller Knudtzon på den andre.

PSA, M Johnsen, Ringstad, Bergmann og Eriksen deltok heller ikke på dagens trening.

Kommentar

• Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

Tror WAK er veldig nær fasiten her. Det er for det første opplagt at Bolly skal spille mest på venstre i år. Samtidig mener Ohi selv at han er best på venstre, der han for øvrig gjorde en god kamp borte mot Hasle/Løren. I tillegg er han en typisk innoverkant, så han kommer best til rette på den siden. De to utgjør et fint kantpar på venstre, med Bolly som førstevalg og Ohi som utfordrer. På høyre får vi da Nico og Erling, som begge er høyrebeinte, liker seg best på høyre og generelt er hurtige kanttyper som hører naturlig hjemme på "riktig" side (i motsetning til Ohi, som har klare innoverkant-kvaliteter, og Bolly, som er tobeint og skyter bra med høyre).

I treningskampene ser jeg for meg følgende oppstilling, med backup (LSK 2) i parentes:

Logi (Nadj)

Karim (Tokstad), Steinar (PSA), Kippe (Ruben), Eriksen (Ringstad)

Solberg (Knudtzon), Søgård (Dosso), Nosa (Sesay), Bolly (Ohi)

Ujah (Fredrik), Bergmann (Sundgot)

Kommentarer:

- Ruben blir muligens foretrukket foran Tokstad som backup for Karim på A-laget, men på LSK 2 blir han stopper.
                                  - Eriksen velges på venstre back fordi det er altfor tidlig for Ringstad etter skaden.
                                  - Usikker på hva Solberg står for, så Knudtzon kan fort ta den plassen.
                                  - Sesay er ingen naturlig erstatter for Nosa (han kan like gjerne erstatte Søgård), men han har større offensive kvaliteter enn Dosso, derfor satt jeg det opp sånn.
                                  - Fredrik satses forhåpentligvis på som spiss (selv om mange her inne mener han er kant, etter ett rykk mot AaFK og to innlegg mot Stabæk som kant), og da blir han en naturlig backup for Ujah som bakromsspiss.
                                  - Bergmann og Sundgot er naturlige konkurrenter om plassen ved siden av Ujah, litt avhengig av hva slags motstand vi møter og hvilke kvaliteter trenerne ønsker i laget.
                                  - Edwin er utelatt etter signaler om at han kan dra.

Kommentar

• Martin Olsen
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Jan 2007
                                    • 186

Mulig ikke WAK kjenner igjen LSK spillerne etter noen måneders pause, men PSA, Ringstad, Eriksen og Bergman deltok på dagens trening. Edwin var den eneste som ikke var der.
                                    Eriksen og Ringstad gikk litt tideligre inn, hadde visst vært litt småsyke før i uken.
                                    M.Johnsen tror jeg ikke trenerne regner med i stallen, siden han blir ute i hele år.

Kommentar

• Lars
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6156

WAK sitt innlegg ble skrevet 00:20, så med mindre Uwe er tilbake som trener, tror jeg innlegget hans dreier seg om gårsdagens trening...

Kommentar

• WAK
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2006
                                        • 969

Jeg skrev innlegget mitt kl 00.20 så jeg ordla meg kanskje litt feil med å skrive dagens trening. (Men samtidig er det vel ikke så vankselig å skjønne at jeg ikke har sett dagens trening kl 00.20)

Uansett så var det onsdagen trening jeg sikter til. Da er jeg rimelig sikker på at de nevnte spillerne ikke var på trening. Det er en spiller jeg var litt usikker på og det var han som spilte stopper sammen med Pedersen i innleggs øvelsen hvor Sesay slo ballen fra midten ut til Ohi/Bolly og de la inn. Da var det 3 eller 4 angripere hvor Pedersen og ?x? var forsvarere.

På motsatt side slo Gabrielsen fra midten ut mot kanten til Solberg/Knudtzon. De la innlegg fra kanten til angripende lag Nosa, Ujah og Guldbrandsen mens Kippe og Karim var forsvarere med Logi i mål.

Så nei.......jeg er kanskje sikker på at Edwin, Ringstad, Eriksen og Bergmann ikke var på onsdagens trening!!

Kommentar

• WAK
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2006
                                          • 969

Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
                                          Mulig ikke WAK kjenner igjen LSK spillerne etter noen måneders pause, men PSA, Ringstad, Eriksen og Bergman deltok på dagens trening. Edwin var den eneste som ikke var der.
                                          Eriksen og Ringstad gikk litt tideligre inn, hadde visst vært litt småsyke før i uken.
                                          M.Johnsen tror jeg ikke trenerne regner med i stallen, siden han blir ute i hele år.
                                          Men bra de var på trening i dag. Fikk vond følelse av at de kunne fått noe tilbakeslag av tidligere skader o.l siden de ikke var med på onsdag.

Kommentar

Working...