Det blir medalje i år. Det tørr jeg vedde minst 10 kr på
Lillestrøm SK-Strømmen IF, 7 februar 2012 kl 15.00- LSK-hallen
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
Venter til jeg vet hvem denne sagnomsuste spissen, midtbanespilleren og venstrebacken er før jeg tipper noen verdens ting som helst. Laget vi har akkurat nå, er solid og bra, men jeg ser for meg mange frustrerende ettermiddager med høyt ballinnehav og dominans uten uttelling. Vi mangler en spydspiss på topp, og jeg mener det er det definitivt viktigste området å forsterke.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Så du vil heller spille med Gabrielsen/Midtgarden sentralt på midten, enn Björn på topp? Sentral midtbane er det soleklart viktigste å forsterke, noe Haglund også har sagt.Kommentar
-
Med BBS skadehistorikk er jeg ikke like sikker på at han er kampklar til hver kamp i år, og da med Fredrik som neste valg lukter det ikke mye mål. Tror vi kommer til å oppleve mye frustrasjon dersom vi ikke henter inn en spiss av kvalitet. En midtbane med Andersson/Roger er mer aktuell per i dag enn Gabrielsen/Midtgarden.Kommentar
-
Med BBS skadehistorikk er jeg ikke like sikker på at han er kampklar til hver kamp i år, og da med Fredrik som neste valg lukter det ikke mye mål. Tror vi kommer til å oppleve mye frustrasjon dersom vi ikke henter inn en spiss av kvalitet. En midtbane med Andersson/Roger er mer aktuell per i dag enn Gabrielsen/Midtgarden.Kommentar
Kommentar