Håper absolutt ikke vi skal legge om formasjon, nå som vi faktisk har hatt 2 brukbart solide kamper på rad (og faktisk ikke sluppet til altfor mye bakover).
Sogndal - Lillestrøm, Fosshaugane Campus, Søndag 7. oktober 2012 kl. 18:00
Collapse
X
-
Off topic: grunnen til at Sogndal har kunstgress heter Yngve Hallen. Kunstgress er rein politikk og "breddeidrettens" forkjempere sitt kronargument, der fakta har lite med saken å gjøre. Fruktene, eller skal vi si vokseplene, denne falske debatten høster ser vi jo faktisk de sportslige resultatene av i TL, KG-lag med underlag av sterkt varierende kvalitet. Som igjen slår beina under ett annet velbrukt argument blant Hallens venner, den påståtte økonomiske gevinsten.
On topic: vi møter laget med suverent minst ballinnehav i ligaen. Mener å ha sett et gjennomsnittstall under 40%. Sogndal vet de møter ett lag med svært dårlig evne til å føre kamper, å "ta oss" med vår egen medisin er nok noe de har brukt mye tid på frem mot denne kampen.
En vanskelig arena for LSK, men likefullt en kamp man skal vinne. Og vinne ved å vise seg som et bedre lag. For en gangs skyld denne sesongen.Kommentar
-
Får håpe dagens lukkede trening har ført til noen fruktbare dødballvarianter også!Kommentar
-
Laget ifølge RB:
------------Sead------------
Stoor--Østli--Kippe--Ruben
Palmi--Hauger--Riise--Bolly
-------------PVM-------------
------------Helstad----------
PVM bare trent én økt med laget denne uka, men sier til RB at han starter. Riise ikke sikkert blir klar, Johan starter i så fall.Kommentar
-
Når jeg skrev "vise seg som et bedre lag" var ikke det nødvendigvis ensbetydende med hælspark og tuneller. Trodde ikke det var nødvendig å poengtere, men jeg tok åpenbart feil.Kommentar
-
Laget ifølge RB:
------------Sead------------
Stoor--Østli--Kippe--Ruben
Palmi--Hauger--Riise--Bolly
-------------PVM-------------
------------Helstad----------
PVM bare trent én økt med laget denne uka, men sier til RB at han starter. Riise ikke sikkert blir klar, Johan starter i så fall.Kommentar
-
Greit også å presisere fra min side at det jeg mente var at vi må leve med at motstanderen i høy grad får legge premissene for hvordan vi fremstår selv med tanke på spillestil, og jeg håper laget er forberedt for flere ulike scenarioer.Kommentar
-
Greit å få presisert. I lys av hvordan du vanligvis formulerer deg var det en høyst nødvendig...
Greit også å presisere fra min side at det jeg mente var at vi må leve med at motstanderen i høy grad får legge premissene for hvordan vi fremstår selv med tanke på spillestil, og jeg håper laget er forberedt for flere ulike scenarioer.Kommentar
-
Kommentar
-
Vinnerskaller hadde tatt Sogndal på alvor, jobbet hardt for å rette opp inntrykket etter en totalt mislykket sesong og spart seg for dustekommentarer."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Dette er ikke første gangen spillere får kritikk for å si at de skal vinne. Sead er og forblir en vinnerskalle. Dette er taktisk spill og psykologisk krigføring. Om sogndal tror vi undervurderer de så er det til fordel oss. Jeg er sikker på at spillera har sett på tabell og resultater i år slik at en reel undervurdering ikke vil skje..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Dette er ikke første gangen spillere får kritikk for å si at de skal vinne. Sead er og forblir en vinnerskalle. Dette er taktisk spill og psykologisk krigføring. Om sogndal tror vi undervurderer de så er det til fordel oss. Jeg er sikker på at spillera har sett på tabell og resultater i år slik at en reel undervurdering ikke vil skje..
En vinnerskalle hadde sagt noe sånt: "...har sett tabellen og resultatene. Jeg er klar over at prestasjonene tidligere i sesongen ikke er gode nok. Vi er like skuffet over oss selv som det dere er. Vi jobber knallhardt hver eneste dag for å rette opp det slette inntrykket vi har gitt i år. Jeg gleder meg til å reise til Sogndal på søndag. Ingenting er bedre enn å representere Lillestrøm Sportsklubb på fotballbanen. Jeg hadde med glede gått til Sogndal for muligheten til å vinne en fotballkamp.""Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Sorry, jeg greier ikke å se Seads mesterplan. Hvorfor er det en fordel at Sogndal tror at vi undervurderer dem?
En vinnerskalle hadde sagt noe sånt: "...har sett tabellen og resultatene. Jeg er klar over at prestasjonene tidligere i sesongen ikke er gode nok. Vi er like skuffet over oss selv som det dere er. Vi jobber knallhardt hver eneste dag for å rette opp det slette inntrykket vi har gitt i år. Jeg gleder meg til å reise til Sogndal på søndag. Ingenting er bedre enn å få representere og vinne for Lillestrøm Sportsklubb på fotballbanen. Jeg hadde med glede gått til Sogndal for å få lov til å vinne en fotballkamp for fansens skyld, og taper vi går jeg selvfølgelig tilbake"Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Ikke gi deg, det skal da være lov å by litt på seg selv å "væra litt gæærn"
Mediedekning gir det også, fallhøyden øker, men det er en risiko vi må ta for å ikke bli glemt som grå og triste.
Stå på: det skaper engasjement.
Gleder meg faktisk til kamp, tipper 1-2 og håper Fofana kommer innpå som superinnbytter og avgjør kampen.________________________
TBKommentar
-
Jeg pleier å gå hardt ut mot jinxing og undervurdering, for de henger sammen som hånd i hanske.
Men i Sead sitt tilfelle er det snakk om no helt anna; he is all about them lols, og prater bare piss for å være morsom evt ha det morsomt selv
"Selv skal jeg bli shampo-modell etter hvert, jeg som har så fint hår. Men det er den litt for store nesen min som gir meg sjarm"Kommentar
Kommentar