Er det planlagt noen spesiel tifo?? Jeg ønsker meg kasteruller og bluss.... Om v får blusset godkjent da selvsagt... Men kasteruller vil jeg ha. Tenk hvor massivt det vil se ut, om hele feltet kaster ut kasteruller.... (får frysninger) og flachbak til engamatcher på slutten av 90 tallet..... Ja til kasteruller. Betaler gladelig 20 spenn per rull jeg ass....
Liv på tribunen på semin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re: Liv på tribunen på semin
Opprinnelig skrevet av MicEr det planlagt noen spesiel tifo?? Jeg ønsker meg kasteruller og bluss.... Om v får blusset godkjent da selvsagt... Men kasteruller vil jeg ha. Tenk hvor massivt det vil se ut, om hele feltet kaster ut kasteruller.... (får frysninger) og flachbak til engamatcher på slutten av 90 tallet..... Ja til kasteruller. Betaler gladelig 20 spenn per rull jeg ass....LSK FOR GULL 2006 -
Opprinnelig skrevet av Do'hOpprinnelig skrevet av MicEr det planlagt noen spesiel tifo?? Jeg ønsker meg kasteruller og bluss.... Om v får blusset godkjent da selvsagt... Men kasteruller vil jeg ha. Tenk hvor massivt det vil se ut, om hele feltet kaster ut kasteruller.... (får frysninger) og flachbak til engamatcher på slutten av 90 tallet..... Ja til kasteruller. Betaler gladelig 20 spenn per rull jeg ass....
btw. jobb litt med tegnsettingen, klarer faen ikke lese det der.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MattiOpprinnelig skrevet av Do'hOpprinnelig skrevet av MicEr det planlagt noen spesiel tifo?? Jeg ønsker meg kasteruller og bluss.... Om v får blusset godkjent da selvsagt... Men kasteruller vil jeg ha. Tenk hvor massivt det vil se ut, om hele feltet kaster ut kasteruller.... (får frysninger) og flachbak til engamatcher på slutten av 90 tallet..... Ja til kasteruller. Betaler gladelig 20 spenn per rull jeg ass....
btw. jobb litt med tegnsettingen, klarer faen ikke lese det der.
Nei, la oss holde fokus på det som er viktig: FUGLA!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Som sagt 1000 ganger tidligere. Vi går aldri ut med hva tifoen er. Så slutt å synse. Ønsker du tifo, så SKAL DET IKEK skrives her, men det skal man sende på mail til tifo@kanari-fansen.no
Låser tråden!Kommentar
Kommentar