Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg foreslår at alle som vil se Sundgot herje på Åråsen i 2006 sender ham et julekort med noen støtteerklæringer og oppfordring om å si nei til Stabæk. Adressen er:
Arild Gilbert Sundgot
Skedsmogata 2
2000 Lillestrøm
Jeg foreslår at alle som vil beholde Sundgot sender ham et hyggelig julekort og forteller ham det. Selv har jeg kjøpt inn et kort med Sundgot-motiv som jeg skal sende.
Oppfordrer heller til at man printer ut et bilde av seg selv i Fulgadrakt og sender dette med samme innhold. Dette personifiserer aksjonen mer enn bare en underskrift.
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Jeg foreslår at alle som vil beholde Sundgot sender ham et hyggelig julekort og forteller ham det. Selv har jeg kjøpt inn et kort med Sundgot-motiv som jeg skal sende.
Oppfordrer heller til at man printer ut et bilde av seg selv i Fulgadrakt og sender dette med samme innhold. Dette personifiserer aksjonen mer enn bare en underskrift.
Bedre å gjøre dette enkelt, så mange gjør det, enn å begynne å gjøre det mer avansert så 3 stykker gjør det. De som vil kan legge til andre ting også, men jeg tror kanskje det lureste er å konsentrere seg om et kort.
Nå syns jeg nok skal være nok. Greit nok at man ønker at Sundgot skal bli, men dette begynner å ta av. Dette er det komplette hysteri. Ja han vært hos i 7 år, ja han har for alvor begynt å levere varene, men han er ikke fuckings Jesus heller. Går han så går han, synd trist leit. Vi overlevde at Werni dro, selv om det var minst like ille. Nå får Sundgot ta en avgjørelse, så kan vi begynne å se framover igjen.
For det første er det uansett hyggelig å ønske en våre mest lojale spillere en god jul, enten det er for det ene eller det andre. For det andre synes jeg det er flott at fansen stiller opp for spillerne på denne måten og viser at de virkelig setter pris på spillern. Etter all den pepper'n Sundgot har fått fra deler av publikum blir jeg faktisk stolt av å være medlem av Kanari-Fansen der det er mennesker som viser at de bryr seg mer om spillerne enn at de sitter på et forum og griner.
Flott tiltak spør du meg, Sundgot må bli i klubben uavhengig om Haddad signerer eller ei. Hvis Sundgot skal forlate oss, skal han til utlandet og bli proff, alt annet ville vært ekstremt trist for LSK!
Det er da ikke noe å debattere. Enten velger du å sende et julekort fordi du har lyst, eller så driter du i det fordi du ikke bryr deg om Sundgot, evt ikke har mulighet. Oppfordring er herved gitt.
I fem-seks år nå har jeg forsvart Fuglas farger generelt og vår beste spiss spesielt på nettsidene først til VG, så litt hos Aftenposten og nå mest hos Kanarifansen, under signaturen og nicket nedenfor. Uansett hva som skjer så skifter jeg ikke nick. Jeg regner som selvsagt at du ikke skifter klubb, samme hvor klønete enkelte i ledelsen ter seg. Jeg har full tillit til deg og Uwe Rösler !
Selv om jeg startet SMS aksjonen, så synes jeg at dette ikke har noe for seg. Han har fått med seg hva vi vil nå. Plage han mere blir bare dumt.
Dette fører oss til det evige spørsmålet: KAN det bli for mye av det gode? Personlig ville jeg nok følt meg mer plaget av å motta hundrevis av tekstmeldinger på sydenferie, enn å motta julekort før jul :wink:
Kunne jo også blitt et minneverdig nyhetsinnslag om denne saken skulle få et tragisk utfall:
"Arild Sundgodt underteikna i dag kontrakta med Stabæk. - Eg måtte vekk. LSK-supportarane er altfor engasjerte, seier spelaren til NRK."
Selv om jeg startet SMS aksjonen, så synes jeg at dette ikke har noe for seg. Han har fått med seg hva vi vil nå. Plage han mere blir bare dumt.
At noen blir plaget av å motta hyggelige julekort fra fansen, betviler jeg sterkt. Tror det er hakket mer plagsomt at mobilen piper i ett sett. Dessuten tror jeg det kan bli et pent oppslag i RB med Sundgot og en haug med julekort.
Kommentar