Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ja det blir vel borte tenker jeg. Rosenborg har hatt 20 sekunder lenger reisetid i cupen enn det vi har hatt...
det har de ikke, de har hatt bortekamp på lerkendal, i haugesund, og et eller annet sted i indre trøndelag, mens vi har borte mot tromsø, lillehammer og et lag fra telemark...også har vi hatt hjemme mot liv/fossekallen....har bedritne rosenborg hatt noen hjemmekamper? kommer ikke på noen, og har de ikke det, så blir det tur til lerkendal i køppen, banna beint
De kjøpte seg jo til å få spille på lerkendal i 3 runde,men den teller helt sikkert ikke .Nei bedriftslaget til fotballforbundet får nok hjemmekamp,jeg hater alle mesterskapa som barta har fått gratis av forbund og dommere.noen som husker den jævlie cupkampen for noen år siden hvor dommeren ga rbk 2 mål i ekstraomg.og snøyt oss for 2,var sint et halvt år,......nei kjenner faktisk jeg er sint ennå.
Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus
hvordan kan dem sette strindheim som hjemme lag i en sånn kamp fatter det bare ikke ! blir så forbannet på sånt tull ! fy faen håper virkelig vi knuser dem på lerkendal ass så den espelund kan holde kjeft ! Hun er dårlig til å trekke kuler bye the way :oops:
Må jo bli borte for fugla.
Rosenborg har jo trossalt spilt borte mot Strindheim på Lerkendal.
Lenge leve NFF!!!
God bedring til de folka der.
Men uansett vi skal ta trøndra, og da er vi de moralske vinnerne av NM uansett.
Å slå ut både TIL og RBK borte vil være en prestasjon kongepokalen verdig.
Er ganske sikker på at RBK opprinnelig hadde en hjemmekamp mot et eller annet lag, men at de klarte å "kjøpe" seg til å bytte slik at de fikk bortekamp. Dette fordi de skulle legge nytt gress. Tar jeg feil? Var det en seriekamp??
Kommentar