Hva skjer med Romanus? Han må da få prøve seg på A-laget snart?
Romanus
Collapse
X
-
Du kan se Romanus i morgen kl 19.00 mot i Nidelv. Veien til A-laget går igjennom godt spill på 2-laget.
Ser hittil ut som det blir en lang vei å gå.....
Powell spiller seg inn på rundens lag som midtstopper. (Romeriksligen).
Så Romnaus er kanskje 4 eller 5 valget som midstopper. I tillegg har du spillere utenfor EU-problematikken.
Kanskje han kommer i troppen nå som Baron er skadet???--------------------------------------------
Mor10 -
Det var det jeg også tenkte siden Baron er skada at han kanskje skulle få prøve seg i kveld.. Men tviler på at Erlandsen lar han spille i en toppkamp mot Tromsø. Aldri sett Romanus i aksjon...Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er Lillestrøm!
OPPFORDRER ALLE TIL Å TRYKKE SOM FAEN PÅ GOOGLE-ANNONSENE! KFL TJENER CASH!Kommentar
-
Aldri sett Romanus i aksjon...
Er mer imponert over Powell som midtstopper. Han spiller med stor autoritet. Romanus minner litt for mye om bedriftsfotball.....--------------------------------------------
Mor10Kommentar
-
Det var vel noen som sa at Romanus holdt nivå i Norsk 4 divisjon. Litt overdrevelse? Spiller han bra på 2 laget? Eller er det såvidt han får spilletid?Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
OPPFORDRER ALLE TIL Å TRYKKE SOM FAEN PÅ GOOGLE-ANNONSENE! KFL TJENER CASH!Kommentar
-
Han spiller med alt for stor risk. Med en gang han ser ballen dundrer han til og har null kontroll. Men han har en veldig god pasningsfot. Med mifsud på laget kan han vært en god hovmester med tanke på og slenge ballen i bakrommet så han får litt og løpe på. Men i den rollen har vi en go koren.Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driterKommentar
-
Ja det er sant. Men jeg var veldig spent med tanke på Romanus. Han kom jo nylig fra Afrika Mesterskapet for Nigeria! Begynte å lure når Erlandsen ikke brukte han. Men men.Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
-
Nå må vel Werni stå over mot RævBK, og mulingens er Strand ute med skade så mulighetene for Orjinta åpner seg.Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driterKommentar
-
jeg TROR romanus er såpass langt unna førsteellveren at tilogmed powell vil bli foretrukket som midtstopper framfor orjinta.
Vi får håpe kippe er tilbakehåper også mifsud blir spilleklar til neste helg, OG at skaden til påsan ikke er alvorlig
..................Kommentar
-
Får inderlig håpe at han er tilbake igjen, ellers kommer vi til å slite mer enn normalt på Lerkendal... Romanus får nok ikke spille, så da er vel Powell!? det heteste tipset som midtstopper...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Og hvis alle har lest intervjuet av han etter LSK-TIL, så sa han jo at han ikke holder en hel kamp. Såvidt han orka kampen i går sa han.Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
-
men kan vi ikke legge opp til en 3-3-4, da er vi vel ikke defansive ???
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Powell har også nevnt at det var mindre påkjenning for knærne å spille midtstopper enn spiss...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondPowell har også nevnt at det var mindre påkjenning for knærne å spille midtstopper enn spiss...Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
-
Ser ikke bra ut.
Romerikes Blad :
- Jeg trente med ball sammen med Hallvar. Prøvde blant annet å skyte og runde markører. Etterpå var det skikkelig vondt. Tror det maks er 20 prosent sjanse for at jeg spiller mot RævaBK, sier Kippe.
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenSer ikke bra ut.
Romerikes Blad :
- Jeg trente med ball sammen med Hallvar. Prøvde blant annet å skyte og runde markører. Etterpå var det skikkelig vondt. Tror det maks er 20 prosent sjanse for at jeg spiller mot RævaBK, sier Kippe.
.Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
Kommentar