Er det noen som vet om Mifsud spiller i dag mot Eidsvold Turn ????
Eidsvold Turn -Lillestrøm 2
Collapse
X
-
Skulle tro det, spilte bare 10 min i går, så han burde ikke være utslitt. Han må jo ha noen kamper på 2 laget før han for tillit fra start på 1 laget, så da får vi håpe han begynner å spille kamper så fort som mulig..Ultras Felt C Lillestrøm -
6 - 3 seier ble det...i vår favør....noen som veit hvem som stod for scoringene? Hvordan gjorde Mifsud det.....og de andre som er nære en plass i 11'ern til 1. laget ?Kommentar
-
Mifsud putta 2. Ene målet løp han fra alt og alle. Han er nesten som sprinter som skyter fart ut fra startblokkene. Har et taktomslag som ikke fugla har hatt siden Vidar Hansen.
Blir spennende å se om dette holder til å starte på lørdagen.
Savnet Romanus i dag. Er det noen som vet hvorfor ikke han spilte. Han må jo føle at veien til a-laget er uendelig lang. Nå som Powell start på Lerkendal er jo han 5 valget som stopper.--------------------------------------------
Mor10Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mor_10Savnet Romanus i dag. Er det noen som vet hvorfor ikke han spilte. Han må jo føle at veien til a-laget er uendelig lang. Nå som Powell start på Lerkendal er jo han 5 valget som stopper.Kommentar
-
Utenfor-EØS-kvoten er fylt opp av andre spillere.--------------------------------------------
Mor10Kommentar
-
Min personlige mening er at spillere vi henter inn må være en forsterkning for A-laget ikke stallen. Flere spillere utenfor Eøs-området som spiller fast på B-laget tyder på "bomkjøp" med medførende lønnskostnader.--------------------------------------------
Mor10Kommentar
-
Bare sånn for å være petitmeter. Romanus heter ORJINTA og ikke Orijenta eller Orjenta eller Orienta :-)
-okbKommentar
-
Jeg var å så kampen, og det var en ganske god kamp av lsk. Forsvaret virket ikke helt samkjørte, men offensivt var det veldig bra. Berget, Soltvedt, Grubusic (måtte desverre gi seg tidlid), Mifsud og Thomas Bjerk var de som markerte seg best. La spessielt merke til Bjerk som gjorde en god kamp fra sin sentrale midtbaneposisjon. Minner litt om Koren i spillestilen, meget god med ballen i beina og meget kreativ. Noen som vet noe mer om han, alder, og om han er i søkelyset til a-laget? Etter det jeg så i går burde han ihvertfall være det....Kommentar
-
-
stemmer at det var Thomas Bjerke som scoret i NC-finalen i fjor.- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
Kommentar