Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss. see-lessVelkommen til Kanarifansen Lillestrøms forum!
Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, ... see-more
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Åh, nei jeg mente det ikke slik at det er enkelt å ta fri fra jobb. Men jeg mente at jeg skal dit, samme faen. Og siden de på jobben min vet at jeg gjerne reiser i flere timer for å se Fugla, så går det vanligvis greit. Sogn og Fjordane er for øvrig noe av det vakreste som finnes (Er der hvertfall en gang i måneden), men likevel så reiser folk utenlands... :roll:
Vel, gled deg til neste år hvertfall... om ikke Sogndal rykker ned da... :cry:
"Sogn og Fjordane er for øvrig noe av det vakreste som finnes"
. Etter cup-kampen på Alfheim tok jeg riksvei 1 mot Bergen. Det er ikke så galt i Lofoten eller. ....
Hvordan er komunikasjsforbindelse til Sogndal?
Fly kommer på rundt 2500 kr + overnatting.
En mulighet er fly ned (905kr) +buss hjem (No-Way bussekspress trafikkerer strekningen (7 timer) Hvis ikke det bli stabla en supporter buss på bena. Interessen øker og minker vel proposjonalt med hvor på tabellen vi ligger.
"Sogn og Fjordane er for øvrig noe av det vakreste som finnes"
. Etter cup-kampen på Alfheim tok jeg riksvei 1 mot Bergen. Det er ikke så galt i Lofoten eller. ....
Hvordan er komunikasjsforbindelse til Sogndal. Fly er vel helt håpløst, og koster igjen en formue. For en par uker siden kunne du fly dit for 700 kr en vei nå er prisen det dobbelte i tillegg må man ha overnatting.
Da kan det bli 7 timer i buss.... (No-Way bussekspress trafikkerer strekningen hvis ikke det bli stabla en supporeter buss på bena. Interessen øker og minker vel proposjonalt med hvor på tabellen vi ligger.
Jepp, Lofoten er sinnsykt vakkert det også!
Hmm.. jeg tar alltid Sogn og Fjordane-ekspressen dit. Har tatt den uendelig mange ganger, så for meg er det ingen lang tur, hehe.
Tar aldri fly dit, som sikkert skjønner.
Det går kanari buss, 100 spenn i avslag for de som var med til trondheim. Bare så synd at kampen er flyttet til mandag. Vi mister nok mange som kunne tenkt seg å være med.
Det går kanari buss, 100 spenn i avslag for de som var med til trondheim. Bare så synd at kampen er flyttet til mandag. Vi mister nok mange som kunne tenkt seg å være med.
Jupp, det var noe skikkelig dritt... Men er jo sånn man bare må regne med.
Kamper på Lørdag klokken 16 eller Søndag klokken 18 er det desidert beste synes jeg...
Mandags kampene skulle bare vært "derby" matcer eller turer som ikke er llangt for supporterne. Hvor kult er det for tv titterne og se på Sogndal-LSK en mandagskveld fordi vi er i toppen! Toppen 30-40 kanaris, saftkokaradn som synger karaoke! Mandagsunderholdning? Neppe!
vif-Lyne på en mandag er mye bedre for folk. Dertil burde også vif-LSK gått på en mandag, men dette er nå bare min mening da...
Hadde vært spennende å stått med alkoholmåler under kampen den
31 august, også til lørdagen...
Jeg har i utganspunktet tenkt å være med, men når det blir mandag må man ta en 2 dager vekk fra jobben.
Ikke faen om jeg drar rett på jobb etter å ha hørt på dere synger fiskebolla-lever-i-havet nå er det bare 999 igjen!!!!
på turen hjem!
Det er en myte at det er så himmla langt til Sogndal.
Det er mye kortere en til f.eks. Bergen, Trondheim og Molde for å nevne noen steder. (mulig Nils Skutle sier noe annet)
En mellomting mellom Skien og Molde.
Kommentar