Avtalen med Diadora har en lengde på 5 år. Med andre ut blir 2010-sesongen den siste med Diadora, med mindre den forlenges.
Sklir LSK-spillerne lettere pga. Diadoraskoa?
Collapse
X
-
-
Kanskje fullstendig feil å legge den her men sandefjord blir diadora lag de også:http://norskefans.com/norge/artikel.asp?id=39479
Hadde vært spennende med enn annen utstyrs levrandør for oss i 2011.Kommentar
-
Kanskje fullstendig feil å legge den her men sandefjord blir diadora lag de også:http://norskefans.com/norge/artikel.asp?id=39479
Hadde vært spennende med enn annen utstyrs levrandør for oss i 2011.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Om man skal ha god kvalitet på draktene som jo er lov å håpe på for oss som supportere håper jeg personlig på Kappa som leverandør
Nike har jeg aldri erfart men de er kanskje ikke så gale?lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Men som du nevner så er jo Kappa et veldig godt valg.
Da kan spillerne velge sko akkurat som de selv vil.Gi alt, stå på LSKKommentar
-
Henger meg på denne. Adidas har best kvalitet og desidert best sko! Kappa er for de som vil se bra ut med tettsittende drakt, slikt hører hjemme LANGT unna åråsen."Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"Kommentar
-
Diadora er tettsittende, men Kappa? Ikke på langt nær i klasse med Diadora der!
Eks:
For meg så ser nå disse kappadraktene ganske så "luftig" ut i forhold
til hva vi har i dag.
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Gi alt, stå på LSKKommentar
-
Etter min mening er det helt åpenbart at det må være en kombinasjon, kanskje ikke det beste feste med diadora sko, men man ser jo ikke Totti ramle rundt som en idiot for Roma heller...
Nei tror nok at mange av spillerne heller må trene litt for å få det rette tyngdepunktet, og balansen i orden.
Da gjenstår det å se om det er den glatte gressmatten som er problemetKanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!Kommentar
-
Har dette egentlig vært noe problem etter at spillerne fikk bytta sko og knottemønster?Kommentar
-
Uansett mener jeg det burde være individuelle skovalg/avtaler samma hvem leverandør vi velger!
En fotballspillers viktigste redskap bør og skal være det som passer den enkelte spilleren best.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Det finnes helt klart bedre leverandører enn Diadora. Spesielt draktene er jeg ganske misfornøyd med. Gjevnt over dårlig kvalitet, desverre ikke spesielt pent design (er da min personlige mening) og så kommer nyårets/sesongens drakter for sent hvert eneste år. Sistnevnte kan jo selvfølgelig skyldes andre parter og.
Men det som forundrer meg er at Åråsen-matta skal fornyes. Her sliter vi med økonomiske problemer og vi bygger snart trolig ny stadion. Er det virkelig vits? Jeg har egentlig hatt det inntrykket lenge nå av at vi har en av norges beste gressmatter.
Uansett; gi meg Adidas!Kommentar
-
På tide og børste støv av denne igjen. I Ålesund er det meldt om 10 cm snø og veldig bløt og glatt bane .Så da kommer spørsmålet har vi gode nok sko for slike forhold? Skal banne på at vi skylder på skoa hvis vi taper.:???:Kommentar
-
Nei, jeg kommer til å skylde på det helvetes møkkaunderlaget på Legostadion deres. Steffen Iversen hadde for en gangs skyld helt rett, fotball skal spilles på gress så lenge man ikke er Glimt eller Tromsø.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar