Noen som vet om det kommer en egen Royal League drakt? Har vasket i filler årets drakt og gidder ikke å kjøpe en "ny" '06 drakt.
Egen Royal League drakt?
Collapse
X
-
ellers kommer det jo ny 07 drakt. den skal vistnok være kulere og bedre kvalitet enn 06 drakta. jeg hadde ventet til den kom i butikken...mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Mye mulig
Jah mye mulig at vi får oss nytt drakt sett . Med Navn bakpå drakten
Det er vel noe reklame regler også . Gleder meg å se .
Men tror de er utsolgt for drakter .Ulster says NO!Kommentar
-
Kommentar
-
Burde fått bytta inn den gamle filla for den nye som kommer..Tåler ikke vask og dårlig kvalitet i sømmer... :neutral:
Men må vel kjøpe den nye uansett..06 drakta detter vel fra hverandre i løpet av RL! Mitt hjerte banker LSK !Kommentar
-
Syntes det er rart om LSK ikke lanserer en egen drakt for royal league. Spesiellt med tanke på at både LSK shopen, Diadora og LSK kunne tjent gode penger på dette.
Det er muligens for kort tid fra serien slutter til royal league begynner for å produsere en ny type drakt? Ser at RBK får det til, så da burde vel vi klart det også. Ikke vet jeg...Kommentar
-
.. men generelt er jeg enig med deg. Jeg kjøper det som er allikevel.
-okb!Kommentar
-
[quote=Gyras;131790]Syntes det er rart om LSK ikke lanserer en egen drakt for royal league. Spesiellt med tanke på at både LSK shopen, Diadora og LSK kunne tjent gode penger på dette.
Ja en fora drakt hadde ikke vært så dumt.Shop`n burde solgt bjønnfitter i tilleggKommentar
-
Vi får virkelig håpe det er bedre kvalitet på de nye draktene, skulle ikke vært lov å solgt drakter med så dårlig kvalitet til en så høy pris.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Personlig har jeg ikke merket at det har vært dårlig kvalitet på årets drakter. Nærmere tvert i mot. Men jeg har bare hjemmedrakta da, vet ikke om det er bortedrakta som er dårlig.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Kommentar
-
Vet om veldig mange som har hatt problemer med draktene sine, bokstaver og logoer faller av draktene, fargen blir fort blass, osv osv. Tydelig at du har vært heldig med din utgaveUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Hmm. Er det reklamen som faller av eller noe? Jeg har vasket min drakt med 40 grader hele tiden, og den er oppe i mot så god som ny enda, ett år etter jeg kjøpte den. Mulig jeg bare var heldig da...
King_Raymond: Da har jeg vel det.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
Kommentar