Hvem vil du skal trene LSK neste år?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Hvem vil du skal trene LSK neste år?

    Hvem vil Du skal trene vårt Kjære Lsk Di neste årene?
    193
    Uwe og Gunnar
    59,59%
    115
    Tom Nordli og Erland
    31,09%
    60
    Ingen av Dem
    5,18%
    10
    Kjetil Rekdal og Nordmark
    4,15%
    8

    The poll is expired.

  • Bolsen3
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 1061

    #2
    Du har skrevet 5 innlegg alle handler om at du vil Nordlie/Erland skal trene LSK neste år istedet for Uwe/Gunnar! Du har også startet en egen tråd om dette, selv om det finnes en om temaet allerede. Håper du lærer fort, eller gir faen i å skrive her! Latterlig...
    Last edited by Bolsen3; 11.11.2006, 11:38.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Ja jeg vil ha nye trenere neste år og det må jeg vell få lov til og mene uten at Du skal bry deg alt for mye om det.:evil: Jeg er ikke fornøyd med verken jobben Uwe har gjort eller måten han fremstår i media på(nesten verre en en liten sina Malteser) Ser også at over 50 % har lyst på samme trenere som meg neste år. Og en ting til ,jeg kommer ikke til og slutte og skrive her bare for at Du er uenig med mine synspunkter:twisted:

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #4
        Premissene dine er nok ikke helt riktig. Tilbudet Erland Johsen angivelig skal ha fått fra LSK er ikke som assistent for Tom Nordli. Det sier seg selv at dersom Tom skulle komme til LSK, vil han plukke sin egen assistent. Og ettersom Erland allerede har fått tilbud om en jobb i LSK, er sannsynligheten for at det er en assistenttrenerstilling, like stor som at Mykle er klink edru på Söderstadion 18. november
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • Bolsen3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 1061

          #5
          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Ja jeg vil ha nye trenere neste år og det må jeg vell få lov til og mene uten at Du skal bry deg alt for mye om det.:evil: Jeg er ikke fornøyd med verken jobben Uwe har gjort eller måten han fremstår i media på(nesten verre en en liten sina Malteser) Ser også at over 50 % har lyst på samme trenere som meg neste år. Og en ting til ,jeg kommer ikke til og slutte og skrive her bare for at Du er uenig med mine synspunkter:twisted:
          Leste du det jeg skrev? Selvfølgelig skal du få lov å mene hva du vil, tullebukk, men du behøver ikke starte en egen tråd for dette temaet når det allerede finnes en tråd fra før!

          Du skal få lov av meg til å mene hva du vil om Uwe, Nordlie og hele pakka, bare ikke åpne en ny tråd hver jævla gang d har noe på hjertet! Tenk hvis alle skulle gjort det, det hadde jo blitt kjempe-fint (ironi)

          50% har lyst på samme trener som deg? hehe, ro ned litt nå, er vel ikke 10 personer som har stemt ennå engang, du har litt å lære om statesikk skjønner jeg!
          Last edited by Bolsen3; 11.11.2006, 11:39.

          Kommentar

          • okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

            #6
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Hvem vil Du skal trene vårt Kjære Lsk Di neste årene?
            For meg blir det helt feil å begynne og diskutere hvem andre som kan trene LSK enn Uwe og Gunnar. Tom Nordlie sikler selvsagt etter trenerjobben hjemme i Lillestrøm, men vi har et tremerteam som nå har feilet noe. De må få lov til å lære av feilene som alle andre.

            -okb! - feilfri
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

            Kommentar

            • emanem
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Aug 2006
              • 100

              #7
              Ting tar tid

              Nå må være litt lojale her.

              Vi kan ikke regne med at noen vil utrette mirakler på rekordtid.

              Syntes vi skal gi U oh G en tre-fire års periode på å bygge opp laget til i bli topp fire i Norden.

              Har stor tro på at vi klarer dette ved å ta et steg av gangen.

              Kommentar

              • fotball_marthe
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 1069

                #8
                Jepp! De trenger mere tid! Jeg vil ikke ha noen andre trenere nå!
                Selv om det selvfølgelig hadde vært hyggelige om LSK hadde vært et par plasser opp på tabellen.
                Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                Kommentar

                • Seb.R
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 4159

                  #9
                  Jeg gir de nåværende trenerne den tiden de skal ha, og så får vi se hvordan det går. En cupfinale, en Royal League finale og "triumf" borte mot Newcastle er absolutt ikke å klage over.

                  Nåde dem som velger Rekdal.
                  www.sebastianramsland.com
                  www.twitter.com/sebramsland

                  Kommentar

                  • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
                    Utestengt
                    • Sep 2005
                    • 768

                    #10
                    Personlig ville jeg helst hatt Alex Ferguson, Ståle Solbakken og Jose Mourinho som ett trenerteam,
                    men siden det er like sannsynlig som at JEG overtar som trener velger jeg Uwe og Gunnar.

                    Kommentar

                    • Necrite
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2005
                      • 164

                      #11
                      Jeg vil helt klart se Uwe og Halle vidre, dem hadde en bra første sessong som nye i jobben, er ikke uvanlig at det kommer en liten nedtur 2 sessongen. Det er rett å slett en del av læringsprossessen.

                      Og det er vel ikke veldig uvanlig når det gjelder idrett, uansett om man er utøver eller trener at man gjør en bra debut og at man gjør en litt dårlig oppfølging. Og at man på sikt blir mer stabil.

                      Sikkert MANGE eksempler på spillere som har gjordt en bra første sessong for så en elendig 2 sessong, for så å gjøre det bra vidre.

                      Man må rett å slett ha litt tilit over tid for å gjøre det veldig bra, det gjelder BÅDE spillere og trenere.

                      Jeg har stor tro på at Uwe og Halle kan gjøre det bra i 2007, men dem kan få en ekstra utfordring med tanke på hvilke spillere som kommer og eventuelt erstattere dem kan få inn for disse.
                      Klarer dem å skaffe LSK plassering blant topp 4 også neste år (håper på Gull), så viser dem at dem har kapasiteten til å gjøre det virklig bra.
                      Topp 4 plassering 3 år på rad er ikke alle trenere som klarer, hvor det i tillegg er viktige spillere man har mistet på veien.
                      Fugla er RÅ... Forza fugla

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Necrite
                        Klarer dem å skaffe LSK plassering blant topp 4 også neste år (håper på Gull), så viser dem at dem har kapasiteten til å gjøre det virklig bra.
                        Heldigvis har nok Per Berg høyere ambisjoner enn dette med satsingen sin (jfr. siste dagers uttalelser).

                        Med nok en 4.-plass blir det ingen forlengelse, men jeg antar dette allerede vil være avklart i løpet av sesongen.

                        Det virker som Per Berg stiller tre klare krav:
                        1. Bedre plassering
                        2. Bedre spill
                        3. Ikke minst: slutt med å legge seg bakpå og holde på ballen ved cornerflagget

                        Det er ikke umulig at trenerduoen neste sesong vil få langt klarere instrukser ovenfra, ikke ulikt det man ser profesjonelle bedriftsstyrer gjør med ledelsen i et selskap når prestasjonene svikter.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • KimFL
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 1410

                          #13
                          Topp 4 plassering 3 år på rad er ikke alle trenere som klarer, hvor det i tillegg er viktige spillere man har mistet på veien.
                          Ja, 3 evt. fjerdeplasser på rad, er ihvertfall bedre enn 3 sjuendeplasser....

                          Har også trua på at Uwe/Gunnar og evt også Erland Johnsen, kan gjøre en kjempejobb for klubben framover. Men det må bli bedre enn i år. 4. plassen i fjor var ok, selv om vi var nærmere gull enn nå. 4. plassen i år var rett og slett skuffende. Hadde forventa mer av laget som herja i Royal League, der det bare ble 1 tap....

                          Blir ihvertfall spennende å se hvordan Uwe og Gunnar takler det enorme presset, som Berg har lagt på dem for neste sesong. Blir 2007 et mislykket år, så ligger det an til nye trenere for 2008-sesongen. Da kan vi evt. begynne å diskutere hvilke trenere vi bør ha.


                          KimFL

                          Kommentar

                          • MedlemNR35
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2004
                            • 905

                            #14
                            Som sagt så mange ganger för så skal ikke kontinuitet på trenersiden undervurderes.Synes det er altfor mange som gir treneren for dårlig tid.

                            Uwe bör og skal få trene LSK neste sesong med sjans til forlenging av kontrakt om det resulterer til forventinger.

                            Kommentar

                            • Necrite
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2005
                              • 164

                              #15
                              Enig at 4 plass i år er veldig skuffemde, med tanke på at vi har vært top3 hele veien og med de spillerene vi hadde til rådighet.

                              Men neste år så er det litt mer usikker på hvor god stall man faktisk får.
                              Og hvor bra en topp 4 plassering neste år, kommer jo veldig ann på hvordan vi spiller, hvilke spillere vi har tilgjenglig og ikke minst hvordan de andre lagene gjør det.

                              Det kan være at neste års serie blir enda tettere i toppen en i år. At RBK, Brann, Søpla, Stabæk (som ser ut til å klare å beholde de fleste spillerene fra i år) og Viking (hvis dem kommer tilbake til gamle høyder) er med å kjemper der oppe hele sessongen. Hvor god plassering en 4 plass neste sessong vet man jo ikke før slutten av neste år.
                              Fugla er RÅ... Forza fugla

                              Kommentar

                              • bøllefrø
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2004
                                • 462

                                #16
                                Jeg er ganske så misfornøyd med sesongen sett under ett, og er heller ikke overbegeistret over det Uwe og Gunnar har gjort med LSK, tatt i betraktning det spillermateriellet og de ressursene de har hatt til rådighet. Nå vet jeg selvsagt ikke hva de gjør på treningsfeltet, men det jeg ser av de er ikke så utrolig bra.

                                Uwe fremstår ganske usympatisk i media, skjeller ut egne spillere i media, krangler etc. Han gjør endel merkelige taktiske disposisjoner både før og under kamp (f.eks. å spille med spillere på "feil" plass i lengre perioder). I tillegg virker det ikke som han klarer å overføre sitt vinnerinstinkt til laget når de sliter.

                                Gunnar virker generelt dvask. Jeg hører sjelden noen lire av seg mer tullprat enn det Gunnar gjør. "Ja, men altså, vi er fornøyd og har hatt presset", er kanskje det hvasseste han klarer å si...

                                MEN: nå er disse gutta fortsatt trenerne våre, og de skal selvsagt få min fulle støtte. Jeg er supporter, ikke gravende journalist, og hvis styret vil gi gutta muligheten til å ta gullet i følge 3-års planen sin, så er det sikkert en veloverveid beslutning. Jeg håper bare ikke at man "tar en Erlandsen", men heller venter til HELE 2007 sesongen er spilt før man evaluerer trenerne og ev. forlenger eller ikke forlenger kontraktene.

                                Kommentar

                                • official
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Apr 2005
                                  • 101

                                  #17
                                  - Freakin´ Uwe og Gunnar, for faen! :twisted:
                                  - Ingen i Norge som har like peil som Uwe, for faen!
                                  - Å begynne å diskutere nye trenere er etter min mening helt på jordet!
                                  - og nå var det jeg, og ikke en tullebukk som tok ordet!
                                  - Syns vi skal slutte å tulle, og heller bukke
                                  - og takke... trenerbytte hos fugla? Nei føkk dét! :evil:
                                  ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
                                  ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1224

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av official
                                    - Ingen i Norge som har like peil som Uwe, for faen!
                                    hahahaha. Merkelige greier dette her med at Rösler er så poppis blant kanarifansen. Blant resten av det nokså fotballkyndige publikum på Åråsen er nok ikke Röslers stjerne like stor.
                                    Når det er sagt så er jeg ikke for å sparke trenerteamet så lenge de er under kontrakt. Likevel tviler jeg på at Rösler og Halle får spesiellt gode arbeidsbetingelser utover vinteren. Signalene fra Per Berg og Co. er jo ikke akuratt til å missforstå når det gjelder måten LSK spiller fotball på for tida. Kan Rösler fortsette å arbeide med et sportslig utvalg som tydligvis vil forandre kursen?
                                    Last edited by maxpayne; 11.11.2006, 21:15.

                                    Kommentar

                                    • Matti
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 895

                                      #19
                                      For min del tar ikke jeg ett år til med ræva-fotball og fjernkontroller i veggen pga. 11 mann i forsvar på 1-0. Hatten på hylla eller ny mentalitet.

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        #20
                                        Jeg synes det blir litt feil jeg når noen skal sitte på ett kontor og bestemme hvordan lillestrøm skal spille. Uwe og Gunnar er på treningsfeltet hver dag og jeg har tiltro til at de velger spillestil utifra det materialet de har til rådighet.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        Working...