1. Ett poeng mot Sandefjord
2. 0 poeng mot Tromsø.
3.Vi har spilt bra fotball ca 30 minutter i år mor Rbk3-3.
4. Stikker fra Åråsen når vi har tapt en kamp
5. Mot Molde borte sier han at vi leverte årsbeste før pause(alle som så kampen så noe annet) og Molde er noe av det dårligste laget jeg har sett.
6.Kritiserer enkelt spillere etter kamper.(Rambekk og Steffi etter nevnte kamp)
7.Du setter ikke ut Rambekk og Koren i en kvartfinale i cupen,dermed BASTA.
8.Odd-Lsk 0-3 vi må score flere mål for og ta igjen søppla,hva skjer jo spissa våre blir bytta ut( og husker jeg ikke rett var det mange her inne som ikke kunne skjønne dette).
9. Spørr spillere som hadde Gunnar som trener i Aurskog om han var en bra trener(nopp)
10.Total mangel på og ta selvkritikk.
11. To år på rad har vi mista tidenes mulighet til og ta Gull pga at vi taper mot antatt veldig svakere lag.
12. Passer bra og gi Dem sparken (avslutte oppdraget) nå,Tom Nordli er jo tross alt Ledig
2. 0 poeng mot Tromsø.
3.Vi har spilt bra fotball ca 30 minutter i år mor Rbk3-3.
4. Stikker fra Åråsen når vi har tapt en kamp
5. Mot Molde borte sier han at vi leverte årsbeste før pause(alle som så kampen så noe annet) og Molde er noe av det dårligste laget jeg har sett.
6.Kritiserer enkelt spillere etter kamper.(Rambekk og Steffi etter nevnte kamp)
7.Du setter ikke ut Rambekk og Koren i en kvartfinale i cupen,dermed BASTA.
8.Odd-Lsk 0-3 vi må score flere mål for og ta igjen søppla,hva skjer jo spissa våre blir bytta ut( og husker jeg ikke rett var det mange her inne som ikke kunne skjønne dette).
9. Spørr spillere som hadde Gunnar som trener i Aurskog om han var en bra trener(nopp)
10.Total mangel på og ta selvkritikk.
11. To år på rad har vi mista tidenes mulighet til og ta Gull pga at vi taper mot antatt veldig svakere lag.
12. Passer bra og gi Dem sparken (avslutte oppdraget) nå,Tom Nordli er jo tross alt Ledig
Kommentar