Semifinaletrekninga

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

Tror vi skal være fornøyde om det kommer 10000 på denne kampen.

Cupen er ikke så attraktiv lenger, og med semifinalelag som odd, haugåsund og stabæk så kommer ikke media til å være til særlig stor hjelp heller.
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• KFL109
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1958

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
      Tror vi skal være fornøyde om det kommer 10000 på denne kampen.
      Ser vi hvor mange vi har trukket i de siste kampene ville vel 10.000 på en midtukekamp være svært overraskende. Flyt i seriekampene er i så fall helt avgjørende.
      Vidar Evje

Kommentar

• Rubinho
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2005
        • 1501

fortsatt ingen som veit endelig dato for semi mot pappaguttene?

Kommentar

• Frode Thai
          KFL styremedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 380

Opprinnelig skrevet av Kanariz
          Media har også stor innvirkning på hvor mange det blir på åråsen denne kampen, blåser de det skikkelig opp i RB kan det fort komme opp mot 10 tusen

10 000 mennesker i en midtuke kamp paa Aaraasen hoeres ut som et svaert hoyt tall, selv om det er semifinale.

Jeg haaper at saa mange dukker opp, men jeg tviler paa at det kommer flere enn 7000. Desverre.

En annen ting som forundrer meg mere, er at svaert mange ikke har betalt og faatt orden i sitt medlemsskap i Kanari-Fansen.

Man vet jo at billettere som LSK tildeles til en evt cupfinale blir fordelt mellom sponsorer, sesongkortinnhavere og medlemmer av LSK og Kanari-Fansen...

Frodethai

Frodethai
          Last edited by Frode Thai; 21.08.2007, 13:54. Begrunnelse: glemsk...
          Frode Johansen
          styremedlem KFL

Kommentar

• Eikrem
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jun 2004
            • 119

fra stabæk support sin hjemmeside

Stabæk trakk Lillestrøm i semifinalen i cupen mandag 20. august 2007 Det blir bortekamp.
            Lillestrøm er en by i Skedsmo kommune i Akershus fylke.
            Lillestrøms byggelse består for en stor del av småhusbebyggelse og fremstår som en typisk hageby.
            Byen ligger to mil øst for Oslo. Lillestrøm grenser mot Strømmen, Skjetten, Rælingen, Fetsund og Kjeller. Statistisk sentralbyrå regner Lillestrøm som en del av tettstedet Oslo eller Stor-Oslo.
            Lillestrøm er sammen med Sandvika, Ski og Drøbak de eneste stedene i Akershus med bystatus, (men var alene om dette fra 1997 til 2003). Lillestrøm har ca. 14.000 innbyggere.
            Lillestrøms fotballlag har gjort det bra i en årrekke, og tilbrakt mye tid i toppen av norsk fotball. De hadde en stor oppblomstring på midten av 70-tallet anført av fotballgeniet Tom Lund.
            I år har surpomptreneren Uwe Rössler, blitt erstattet med surpompen Tom Nordlie, som har ledet et tosifret antall norske lag i sin trenerkarriere. Det tar gjerne et par år før omgivelsene er utrolig lei av ham og humørsyken hans, og han må finne seg en ny klubb å trene. De siste tiårene har Lillestrøm vært beryktet for sitt knallharde spill, med mange lange pasninger frem til spissene. Ikke ulikt den spillestilen Drillo lærte landet vårt å elske.
            I både forsvar og i angrep har de flere karakteristiske gampespillere, slik som Frode Kippe og Oliver Ocean, som ikke går av veien for litt albuevold i sine mange "hode"dueller. Etter at fjorårets kanskje beste Tippeligaspiller, Robert Koren, forsvant ut av laget har Lillestrøm mistet mye av nyskapningen som var pågang i Lillestrøm.
            Dette blir en skummel batalje, der Lillestrøm vil ha god nytte av hjemmesupporterne, Kanarifansen, for tiden norges beste supportere. Kampen spilles på Åråsen. De tre siste møtene mellom Lillestrøm og Stabæk har endt uavgjort.
            28.05.2007 TippeligaenLillestrøm - Stabæk 1 - 1Åråsen 01.10.2006 TippeligaenLillestrøm - Stabæk 2 - 2Åråsen 21.05.2006 TippeligaenStabæk -Lillestrøm 2 - 2Nadderud

Kommentar

• Rubinho
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2005
              • 1501

Jeg trodde endelig dato for semin ble avgjort igår?? Fortsatt ingen som veit om det blir onsdag eller torsdag??

Kommentar

• mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

Opprinnelig skrevet av Eikrem
                Dette blir en skummel batalje, der Lillestrøm vil ha god nytte av hjemmesupporterne, Kanarifansen, for tiden norges beste supportere.
                hmmm.. er visst velinformerte og oppegående mennesker disse i Stabæk Support.
                Fugla mot nye høyder

Kommentar

• iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

Opprinnelig skrevet av frodethai
                  En annen ting som forundrer meg mere, er at svaert mange ikke har betalt og faatt orden i sitt medlemsskap i Kanari-Fansen.

Man vet jo at billettere som LSK tildeles til en evt cupfinale blir fordelt mellom sponsorer, sesongkortinnhavere og medlemmer av LSK og Kanari-Fansen...
                  Sett en frist. Cupfinalebilletter fordeles mellom de som er medlem av LSK og Kanari-Fansen, med medlemskap betalt før 1. september.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

Opprinnelig skrevet av iL
                    Sett en frist. Cupfinalebilletter fordeles mellom de som er medlem av LSK og Kanari-Fansen, med medlemskap betalt før 1. september.
                    Jeg gjentar dette hvert år: Kanari-Fansen må sende ut ferdig utfylte fakturaer med en betalingsfrist til alle medlemmene. Fakturaer som ikke betales i tide, må purres opp og eventuelt sendes til inkasso. Da slipper vi å starte fra scratch (0 medlemmer) hvert år.

Kommentar

• vollafugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2006
                      • 978

Opprinnelig skrevet av Torolf
                      Jeg gjentar dette hvert år: Kanari-Fansen må sende ut ferdig utfylte fakturaer med en betalingsfrist til alle medlemmene. Fakturaer som ikke betales i tide, må purres opp og eventuelt sendes til inkasso. Da slipper vi å starte fra scratch (0 medlemmer) hvert år.
                      Det er vel litt overilt å sende fakturaen til inkasso? Ellers enig.

Kommentar

• gj
                        Seniormedlem
                        • Nov 2003
                        • 3360

Inkasso på medlemsskap er vel ikke lov. Det eneste man kan gjøre er å sende en ny faktura, med en ny betalingsfrist.

PS: NFF er for opptatt med å sole seg i glansen av Argentina, til å kunne sette dato og tidspunkt for den norske cupens semifinaler.

Kommentar

• Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

Opprinnelig skrevet av gj
                          PS: NFF er for opptatt med å sole seg i glansen av Argentina, til å kunne sette dato og tidspunkt for den norske cupens semifinaler.
                          Jeg har sendt e-post til Roger Solheim og spurt om datoen, men får selvfølgelig ikke noe svar. Hvorfor gå ut og si at datoen blir offentliggjort tirsdag når man har andre planer?

Kommentar

• glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1252

Går kanskje ann og ha kontroll av medlemskort på en stor kamp midt i sesongen.
                            Mange som får tak i biletter. Men hvis de ikke har mdl. kort.
                            Sorry. Betal kontigenten der borte eller kjøp ny billett et annet sted.......

Dette burde jo funke greit tror jeg.

Kommentar

• StovnerKanari
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • May 2005
                              • 102

En liten fugl hvisket meg i øret at KFL vil motta tilbud om noen gratisbilletter fra Furuset Hockey til deres match mot vålerenga. Vi er jo tross alt enig med dem angående hatet til søpla. Det jeg tenker da, er at kanskje vi kunne gjort noe av det samme med matchen mot Stabæk. Jeg har vondt for å se at denne kampen vil bli utsolgt i utgangspunktet og derfor, HVIS mine kilder snakker sant, kan det være greit å gjengjelde tjenesten. Noen synspunkt?
                              Lever etter laga regler hipp som happ

Kommentar

• Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

Jeg har sendt e-post til Roger Solheim og spurt om datoen, men får selvfølgelig ikke noe svar. Hvorfor gå ut og si at datoen blir offentliggjort tirsdag når man har andre planer?
                                Jeg har fått følgende svar fra Solheim: "Dette er fortsatt ikke klart. Det tar litt lengre tid enn først antatt." Hvor vanskelig er det egentlig? Jeg er sikker på at de legger vår semifinale så tett opp mot Brann-kampen som mulig, for å gi Brann en sjanse i kampen om seriegull.

Kommentar

• KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

Jeg har fått følgende svar fra Solheim: "Dette er fortsatt ikke klart. Det tar litt lengre tid enn først antatt." Hvor vanskelig er det egentlig? Jeg er sikker på at de legger vår semifinale så tett opp mot Brann-kampen som mulig, for å gi Brann en sjanse i kampen om seriegull.
                                  LSK burde kanskje på banen for å prøve å påvirke oppsettet litt. Men det kan vel virke mot sin hensikt. Det beste oppsettet vi kan få er å spille seriekampen mot Stabæk på lørdag 22.sept, semifinale mot Stabæk på onsdag 26 sept og LSK-Brann 30.sept. Jeg regner ikke med at de setter LSK-Brann som mandagskamp. Frykter selvsagt at de f eks spiller mandag-torsdag-søndag eller søndag-onsdag-lørdag. Det er forskjell på tre hele hviledager kontra to dersom motstanderen ikke har spilt kamp, slik som tilfelle er i Brann kampen. Det blir jo likt når vi møter Stabæk og det bør ikke være noe stort problem med det. Heller kun to hele hviledager mellom Stabæk-kampene enn semien og Brannkampen.

Kommentar

• 10.09.50
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2005
                                    • 1410

Opprinnelig skrevet av StovnerKanari
                                    En liten fugl hvisket meg i øret at KFL vil motta tilbud om noen gratisbilletter fra Furuset Hockey til deres match mot vålerenga. Vi er jo tross alt enig med dem angående hatet til søpla.
                                    Hvis du skal fly på hjemmematchene til alle som hater Vålerengen, blir du en travel fyr.

Kommentar

• holmiz
                                      The kjøkken-kanariz
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6064

WORD. TV2 sender fra Bergen, Davy "bevern" Watne er fra Bergen. Det passer selvsagt kanalen perfekt om det blir en seriefinale mellom Sportsklubben og Brrrrran, hvor påfølgende resultat er at "gullet går hem".

At TV2 ikke bare kjøpte tv-rettighetene, men også rettighetene til å bestemme hvilket fotballag som skal vinne, ser vi jo litt for godt hver eneste gang tv2 sender fotball. Klisjeer som "dødballaget Lillestrøm", og "grisespiller Frode Kippe" vil ingen ende ta, selv om de har null rot i virkeligheten.

Det er trist for norsk fotball at TV2 og NøFF går hånd i hånd, i retning banken.
                                      Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Franken
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2004
                                        • 1036

Bra de klarer å bestemme seg når kampen skal spilles. Fint for oss som har en flybilett å bestille. Latterlige NFF! Om de skal drive på slik, så kan hele cupen legges ned. Hvor vanskelig kan dette være???
                                        Fra Baillsund

Kommentar

• xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

Opprinnelig skrevet av Franken
                                          Bra de klarer å bestemme seg når kampen skal spilles. Fint for oss som har en flybilett å bestille. Latterlige NFF! Om de skal drive på slik, så kan hele cupen legges ned. Hvor vanskelig kan dette være???

NFF har tydeligvis lært hvordan man setter opp kamper av de som satte opp kvartfinalene i Royal League.
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

Working...