NULL glede over 1 poeng. Her skulle vi hatt 3, men Lennartsson må ta dette på sin kappe. Forferdelig laguttak, formasjon og kampplan. Hårreisende!
Kamptråd: Mjøndalen - LSK
Collapse
X
-
Smarason betyr alt for dette laget, skal jo egentlig ikke være mulig. God 2.omgang, men det skulle bare mangle. Her må det jobbes, MYE.
Samtidig tar jeg det som en selvfølge at vi ikke ser Brenden på en stund. Ikke i nærheten av nivået.👍 2Kommentar
-
-
Forlanger samme startellever neste gang som vi avslutta i dag. For et comeback, dette er en større prestasjon enn 3-3 i Molde, å reise seg etter det søppelet vi viste i første omgang er simpelthen helt utrolig. Kudos til Lenny, laget og ikke minst dere som var der, helt konge.
Smaradona. Jeg elsker deg. Jeg er forelska i deg. Seriøst, om jeg skulle hatt flere unger skulle den hett Arnor uansett kjønn.Ni principe ni rey...
D10S!👍 2Kommentar
-
Poenget mitt er at det blir feil å peke på enkeltspillere som syndebukker etter en sånn omgang. Det var - nok en - kollektiv kollaps. Alle som var på banen i førsteomgang har litt av ansvaret for det, men mesteparten av ansvaret ligger hos treneren.👍 3Kommentar
-
Arnor er klasse, det ser man bare å mottak og vendinger, men alle tre innbyttera bidrar til å snu dette. Krogstad er aggresiv og sørger for flere gjenvinninger og bidrar til å presse hjemmelaget tilbake, og Ødemarksbakken er den bevegelige innoverkanten han skal være og fremstår mye mer helhjerta mann mot mann enn f.eks. Brenden.👍 1Kommentar
-
Vegard Hansen på eurosport etter kampen på spørsmål om hva som skjedde i andre omgang.
"De stilte med et bedre mannskap... De slutta å prøve å spille seg ut bakfra... Og vi ble feige og slitne, første omgang kosta"
👍 2Kommentar
-
Vi blir ikke et bedre lag ved kun å slå langt. Men å legge seg bakpå samtidig som man prøver være dandy i oppspillsfasen er et rent kamikaze-opplegg med denne gjengen.👍 4Kommentar
-
Som Lennartsson uttalte etter kampen, var det omtrent hipp som happ hvem han tok av banen i pausen. Det var uansett ingen som spurtet en enste meter i første omgang. Samtlige ruslet rundt. Da blir det feil å utpeke tre syndebukker. Det var en fullstendig kollektiv svikt. Vi hadde spillere på banen både i først og andre omgang som sliter med å holde nivået i Eliteserien.👍 3Kommentar
-
Konklusjoner fra den ekstremt lave bortetribuna: Uten Smarason rykker vi rett ned, og plukker Lenny den late kølla Dyer foran Krogstad mot Odd bør noen kjøpe togbillett tilbake til Sverige med det samme. Første omgang er det mest pinlige jeg har sett i mine 35 år som LSK-supporter. Andre var bra, utelukkende takket være Smarasons bevegelser og Krogstad, som i motsetning til late, ubrukelige Dyer, Brenden som konsekvent gjør alt halvveis og aldri bidrar med noe, og komplett udugelige Gustavsson (JEG GJENTAR, HAN KOSTET EN MILLION KRONER!!) faktisk ønsker å kjempe for drakta og ikke labber rundt som en halvsløv prozac-tante.
Førsteomgangen til Dyer (og Gustavsson, selv om det nå er en selvfølge) er så skandaløst bedriten at den bør diskvalifisere ham fra å spille for LSK igjen. Send disse to ubrukelige spillerne hjem til Sverige. Sett Brenden på benken sammen med Haakenstad. Og sett Smarason, Krogstad og Ødemarksbakken på fra start. Da har vi kommet litt videre.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar