Nå forstår jeg hvorfor Glimt ville ha Ranger, samtidig som jeg forstår mindre av hvorfor i utgangspunktet LSK sa ja til å selge. Ranger er langt foran Rafn p.t.
Treningskamper 2020
Collapse
X
-
Ranger blir en nøkkelspiller i dette systemet med farta si, var det noen tvil før Kairinen kom med pasningsfoten sin bør den være borte nå, og det bare understrekes i det Bakke og Myhre sier i et lenge etterlengtet intervju på LSK.no. At han vel har vært lagets beste over to kamper er ingen tilfeldighet.👍 3Kommentar
-
Fikk ikke sett hele kampen, men så at både Sherif og Krogstad skjøt over mål.. gode skudd..men OVER.
Det ga meg flash-back: Krogstad hadde i fjorårets sesong veldig mange skudd over mål.
Har tenkt at det må vel være et kjempepotensiale om han (og kanskje flere) må kunne få trent på å få de skuddene under tverrliggeren...Kommentar
-
SKM må for all del holdes på venstrebacken nå som han endelig er god. Familingen under Erlandsen hvor han ble satt i forskjellige posisjoner gjorde han dårlig i alle. SKM hører kun til på venstreback og ingen andre steder. Baccay kan prøves på venstrekanten.
Ranger var ikke banen beste i dag. Han var mye mer anonym enn i kampen mot Tromsø, selv om han stod på rett sted til rett til når Krogstad sleivet ballen inn i feltet. Jeg har troen på at han kaprer høyrebacken og kan bli en av de beste vi har hatt der på mange år, men rett skal være rett.
Den beste sett under de to kampene som har blitt spilt så langt er i mine øyne SKM. Men hvor mange har imponert stort.👍 4Kommentar
-
Skudd er halvsjanser at best, skuddbein er bare bonus. Det viktige i fotball er å spille seg til sjanser der det er størst mulighet til å omgjøre dem til mål, rundt straffemerket. I Ranger har vi en viktig brikke i evnen til å skape overloads og ubalanse hos motstanderen, som frigjør store rom motsatt for direkte løp mot mål. Man må gjerne si på solidarisk måte at det er jevnt mellom Ranger og Rafn, men skal man opprettholde og videreutvikle den særs krevende stilen Bakke og Myhre proklamerer levner det lite tvil om hvem som må være førstevalget som høyreback. Tar vi med det som sies om Smarason kan det kanskje tenkes at man ser for seg mer utprega borte- og hjemmeoppstillinger. Borte kan vi være mer kalkulerte, der hovedfokuset som et elendig bortelag bør være at man først og fremst holder nullen, mens hjemme MÅ vi styre sjappa.
Hjemmekamp skal være tre poeng hver gang.👍 4Kommentar
-
Hyggelig med seier, og en bra andre omgang
Men hadde satt pris på litt info om spillere, uten å kjenne nr og ansikter ,og dårlig syn og hørsel, blir utbyttet dårligere, Når selv ikke Gilbert har full oversikt mht draktnummer, er det grunn til bekymring! Og høyttaleranlegget er vel heller ingen suksess, selv ung nabo på tribunen hadde problemer med å høre
ønsker man at man skal se på RB istedenfor å komme?Kommentar
-
Stor takk til Gilbert for alle rapporter og oppdatering, ikke så lett å følge med fra Oslo.
en enkel lapp m lagoppstilling ved inngangen hadde kostet lite penger og arbeid , og iallfall gjort at jeg lettere ville ønsket å gå på kamp!
Lykke til med 2020!👍 4Kommentar
-
SKM må for all del holdes på venstrebacken nå som han endelig er god. Familingen under Erlandsen hvor han ble satt i forskjellige posisjoner gjorde han dårlig i alle. SKM hører kun til på venstreback og ingen andre steder. Baccay kan prøves på venstrekanten.
Ranger var ikke banen beste i dag. Han var mye mer anonym enn i kampen mot Tromsø, selv om han stod på rett sted til rett til når Krogstad sleivet ballen inn i feltet. Jeg har troen på at han kaprer høyrebacken og kan bli en av de beste vi har hatt der på mange år, men rett skal være rett.
Den beste sett under de to kampene som har blitt spilt så langt er i mine øyne SKM. Men hvor mange har imponert stort.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
Kommentar