Lillestrøm SK - Sogndal IL, Tirsdag 4. august kl. 19:00
Collapse
X
-
Normalt en gylden regel at keeper ikke skal inn i den type dueller. Synes ikke Coppens kan klandres for noe i denne kampen. Lars Ranger er heller ikke problemet vårt, men ser dessverre heller ikke ut til å være løsningen. Midtbanen og midtforsvaret er problemet vårt nå, og har vært det de siste kampene. Gir bort baller helt unødvendig og klarer ikke å sette fart når det kunne vært mulig.Kommentar
-
Sikker på at hvem som helst hadde gjort en bedre jobb ute på Åråsen-matta i dag. De greier faen ikke slå en enkel pasning til med spiller. Og når vi først tar vare på ballen, da er det som å se på gutter 7 spille kamper på 7banen. Hvis ikke noe skjer i klubben snart. Så er det bare å gi opp hele dritten👍 1Kommentar
-
Er du helt sikker på at han hoppa i det hele tatt? Han virka mest opptatt av å lete etter navlelo på motstanderen👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg fikk ikke sett kampene mot Jerv og Åsane. Så høydepunkter i etterkant og tenkte at "jaja, dette er ikke bra, men så alt for ille kan det vel ikke være? Noen feilskjær går man på, men vi reiser oss nok. Jeg skal gå inn i Sogndal-kampen med et optimistisk syn".
Så feil har jeg aldri tatt. Dette er verre enn jeg noensinne kunne forestilt meg. Vi er ferdige som toppklubb.👍 1Kommentar
-
Normalt en gylden regel at keeper ikke skal inn i den type dueller. Synes ikke Coppens kan klandres for noe i denne kampen. Lars Ranger er heller ikke problemet vårt, men ser dessverre heller ikke ut til å være løsningen. Midtbanen og midtforsvaret er problemet vårt nå, og har vært det de siste kampene. Gir bort baller helt unødvendig og klarer ikke å sette fart når det kunne vært mulig.
Kommentar
-
Heija, dette er riktig. 1-0 først og fremst Amundsens skyld, selv om det er utilgivelig over hele linja å slippe inn mål på langt innkast på første stolpe.Kommentar
-
-
-
-
-
Greit han ikke hadde en god 1omg , men det hadde ingen av de andre heller.
Endelig får sjansen fra start , så blir han ofret etter 1 omg , uten å få lov til å bli litt varm i tröya först.
Det var vel denne sjnsen han skule få denne sesongen...👍 2Kommentar
-
Kommentar