Trømsø IL – LSK
Collapse
X
-
-
Aldri i verden frispark før målet til TIL, men vi fortjener jo ikke bedre når vi spiller så feigt. Har alt initiativet etter scoringa, men bare gir det fra oss. Svendsen kommer også inn alt for seint.👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Vi mister to poeng på unødvendige balltap og frispark i farlige posisjoner. Litt uheldige med dommeren må vi kunne påberope.
Fortsatt ubeseiret.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg var ærlig talt overrasket over at ikke Edh gikk ut for Kairinen med Holst ut på back. Det stemte ikke helt for Edh i dag. Og det er lov innimellom.
Egentlig overraska over at vi klarte å ta såpass over i en periode der i andre, men det gjør det ikke mindre surt å miste seieren på overtid. Med Åsen på banen er jeg sikker på at vi hadde klart å ta tak i ballen i perioder på slutten og, ikke gi fra oss initiativet igjen.
Forhåpentligvis så sørger det her for at vi går inn i ferien fullt skjerpa nå
👍 1Kommentar
-
Gidder pokker meg ikke å slakte
spillerene etter denne kampen. Dårlig valg fra benken og en dommer som avgjør dette på slutten. Tenk med all den drøyinga på Åråsen de siste årene hvor dommerene ikke har gjort noe ,og så får plutselig Mads gult i dag. Og frisparket de får er topp 10 dummeste jeg har sett. Møkkabane vi alltid sliter på , og etter denne sesongen og med alle de kampene under siste så var ikke dette så dårlig som mange skal ha det til. Hadde hatt 4 poengs ledelse med bra dømming. Når Geir Bakke får gult for å snakke til dommeren så skjønner man at det er noe👍 2Kommentar
Kommentar