Treningskamper 2025
Collapse
X
-
👍 2Kommentar
-
Ffk ser akkurat ut som jeg vil at LSK skal framstå. Konstant press på ballfører, sterke i duellene og framoverretta når de angriper.👍 1Kommentar
-
Hva slags signal ønsker HEØ å sende når den slappeste spilleren med den klart høyeste feilprosenten får kapteinsbindet? Jeg vet han har sagt at han ikke har bestemt seg, men vi er nære seriestart nå, og det er fortsatt Gabrielsen som b@rer det. Bryr vi oss så lite?😞 3Kommentar
-
👍 4Kommentar
-
Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor det på død og liv nesten alltid skal spilles på den spilleren som er mest presset. Spesielt når man veldig ofte har alternativer som har mer rom og tid. Dette blir ekstra ille når mange av spillerne ikke har teknikk til å motta og kontrollere ballen.Elska þetta félagKommentar
-
Mads gir bort en straffe. Går latterlig tidlig for å sikre mål i mot.
Per nå ser vi ut som post AG i 2024. Håper i det lengste at det snur, men frykter stadig at manglende grep rundt lederne på og utenfor banen forlenger elendigheten.
Faen ass…Kommentar
-
Den overgangen får Kito (tror jeg) ta skylda for - fryktelig forsøk på hælspark med hele laget på vei framover.👍 1Kommentar
-
Jeg klarer ikke å se annet enn en vei som virker uendelig lang mot toppen av tippeligaen, Ødegård har tatt på seg en enorm oppgave________________________
TB👍 2Kommentar
-
Kommentar
Kommentar