Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Mange skremmende eksempler på speakere i eliteserien. Det var imidlertid verre før. Husker spesielt speakeren i Bodø og Molde var ille. På Molde stadion for ca ti år siden var det musikk på full guffe når det var stopp i spillet (frispark, skade, til og med cornere). Det ble en ishockey- og håndballopplevelse for både publikum og tv-seere. Med en ukultur som speaker- og musikktradisjonene i veggene supplert med jalla Tornekrattet mener jeg det egentlig alene gjør det umulig for en skikkelig fuglagutt å velge å spille i en Molde-drakt - kvalmt, ekkelt, usedvanlig kjipt, plastikkverdier. I en gammel KFL-fanzine mener jeg det sto at nevnte speaker i Molde hørtes ut som en blanding av en slitsom Pande P og Ikea kunderadio, tror det kan stemme bra med noe i den duren
Meget fornøyd med speakeren vår! Engasjert, men avbalansert. I glansdagene avslutta han til og med kampopplevelsen med et hyggelig "kjør forsiktig". Kan fortsatt høre stemmen "Arild GILBERT Sundgot" etter scoringene til Sundgot, eller en lang "Eeeespen Søgård" de gangene kan fant nettet. Legende!Kommentar
-
Kan ikke huske Queen, men erindrer at Fugla er rå ble spilt rundt 2002-2003. I 2001 mener jeg vi derimot hadde en annen låt en disse to, en ganske rask, "trommedrevet låt" som var jævlig fet. Noen som husker den? (Ikke 100 % sikker, men verdt et forsøk).Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Meget fornøyd med speakeren vår! Engasjert, men avbalansert. I glansdagene avslutta han til og med kampopplevelsen med et hyggelig "kjør forsiktig". Kan fortsatt høre stemmen "Arild GILBERT Sundgot" etter scoringene til Sundgot, eller en lang "Eeeespen Søgård" de gangene kan fant nettet. Legende!Kommentar
-
The 101 Great Goals website is constantly updated with live streaming information and football betting tips, as well as football (soccer) news, video and social
"Tottenham fans are paying the highest premium in the Premier League with every goal scored at White Hart Lane coming at a cost for season ticket holders at £40.26. Arsenal fans are the second most ripped off supporters in the league, paying £33.97 for every Gunners home goal. At the other end of the scale, the best value for money in the English top flight is found at the Etihad Stadium as Manchester City fans pay just £5.75 for every home goal. Also giving good value to season ticket holders this season are Chelsea and LIverpool, with the Blues fans paying £14.17 for every home goal while the Reds pay £14.79."
Flere statistikker neders i artikkelen, hvor alle PL-lagene er målt.Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
I Molde var det helt krise å gå på kamp før i alle fall. Musikk ved alle avbrudd i spillet."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
I år så tar vi altKommentar
-
Kommer jeg inn på Åråsen visst jeg går kledd casual og spiser på casualnøtter?
Håper ikke dette var en for hard nøtt å knekke.Kommentar
-
Og ukultur å feire foran hjemmefansen på den måten.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Dra trøya over hodet - gult kort. Løpe bort til motstanderfansen og legge seg ned på gresset for å feire mål - ingenting. Hvilke interesser regelverket er ute etter å beskytte sier det meste om fotballens verdier...Kommentar
Kommentar