Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Odd rykket ned i går, og vi mister da våre legendariske turer til Skien, synd siden vi endelig begynte å vinne der nede, samt at bortefeltet har blitt helt konge.
Odd rykket ned i går, og vi mister da våre legendariske turer til Skien, synd siden vi endelig begynte å vinne der nede, samt at bortefeltet har blitt helt konge.
Kjører man indreveien så kan man avlegge degernes pub ett lite besøk. Ypperlig sted for å ta noen kalde mens man diskuterer Pontiac og konebanking med de innfødte/innavlede.
jeg er fornøyd med at Glimt kom opp, hvis alt da passer seg så får jeg jo en ekstra kamp som ikke er så helvetes langt unna, så jeg ser muligheten til en ektra kamp med dem i tippeligaen
Kjører man indreveien så kan man avlegge degernes pub ett lite besøk. Ypperlig sted for å ta noen kalde mens man diskuterer Pontiac og konebanking med de innfødte/innavlede.
Faktisk så er det min mors fetter som driver dette geniale stedet.
Det lukter togtur til Bodø lang vei. Det eneste som kan stoppe det er hvis vi møter dem på sommeren, da blir det minibuss!
Tok tog til Bodø sist gang, ble kastet av på Mosjøen pga fyll og sang kl 5 om morgenen. Taxi derfra til Bodø kom på den herlige sum av 5000,-
Legendarisk ble det iallefall!!
Men Kamma borte er en klassikar, Der er vi alltid mange, og vi har gode resultater derfra. Gleder meg til 08 nå. Trur KFL får tidenes oppmøte på bortebane, få opp reisemuligheter osv med en gang terminlista kommer.
Kommentar