noen som vet noe om når og hvor disse billettene blir lagt ut for salg...kampen er forøvrig flyttet til mandag kl 19 (tv2 Zebra)
Billetter til Enga kampen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sted: LSK-Shop'n
Når: I god tid før kampen spilles -
Selges vel på ullevål også?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Et sikkert tips, er at vi mest sannsynlig får billettene snart også selges dem fra mandag 6/10 eller mandag 13/10 fra kl.10
man kan også kjøpe billetter på Ullevål, såfremt ikke vg nedre er utsolgt på forhåndssalg.
PS: LSK shopen kommer ikke til å ha stand på Ullevål i år pga. at det rett og slett ikke er plass i år. Ullevål er en stor byggeplass for tidenKommentar
-
-
Et sikkert tips, er at vi mest sannsynlig får billettene snart også selges dem fra mandag 6/10 eller mandag 13/10 fra kl.10
man kan også kjøpe billetter på Ullevål, såfremt ikke vg nedre er utsolgt på forhåndssalg.
PS: LSK shopen kommer ikke til å ha stand på Ullevål i år pga. at det rett og slett ikke er plass i år. Ullevål er en stor byggeplass for tidenKnutHSolbergKommentar
-
-
Kommentar
-
Men håper det blir en barnepris også. Jeg har som oftest måtte punge ut for voksenbillett til alle kampene i år på bortebane. Men på Åråsen har jeg sesongkort for barn.KnutHSolbergKommentar
-
Kommentar
-
VIF-LSK mandag 20/10 kl 19 på Ullevål Stadion
Kampbilletter:
Disse selges på forhånd på LSK-shoppen fra mandag 13/10 kl 10.
Prisen er 150,- uansett voksen eller barn.
Billettene er til Nedre VG-tribunen. Inngang 16 vis-à-vis T-banen. Unummererte plasser. KUN ståplasser!
Med tanke på at det siste, og at feltet blir senter for mye liv og røre, anmoder vi om at barn under 7 år taes med på sittetribune.
Bussbilletter:
Selges på LSK-shoppen fra mandag 13/10 kl 10.
Pris 100,- tur/retur Lillestrøm-Ullevål (inkludert lodd. Bra premier).
Avreise kl 1715 fra Alexander Kiellandsgate.
KFL-busser fra diverse steder:
1) Fra Råholt og nedover: Info Per Arne på tlf 91 59 29 32
2) Fra Mysen. Kjører gjennom Enebakk. Info Renny på tlf 95 10 19 03
3) Fra Hadeland og nedover. Info Ole Simen på tlf 41 30 04 70
4) Fra Løken i Høland. Kjører over Bjørkelangen. Info Arve på tlf 47 37 88 88 / Kjell Roar på tlf 98 28 48 97
Kontakt disse om avgangstider, priser mm.
Hva skjer på kampdagen?
- Martin’s åpner kl 13.
- Stort tribunemøte for alle inne i sjølve puben kl 1630. Vi deler ut løpesedler om organisering av tribunen på Martin’s. Disse deles også ut på bussa og stadion.
- Inne på stadion er det ikke noen konkret oppskrift på suksess på tribunen, det veit vi alle, men tribunegruppa/FuglaTifo er i full gang med å lage et best mulig opplegg.
Personlig initiativ betyr alt!
Hele suksessen til KFL de siste tre åra er bygd på at mange, mange; flere enn før, tar et personlig initiativ for at klacken skal bli bedre. På en kamp mot VIF betyr det ALT. Hver enkelt som leser dette bør mobilisere venner og kjente inn til Ullevål, og når man først er der bør man støtte laget verbalt. På VIF-kampen på Ullevål i 2007 hadde denne mobiliseringa (les: initiativ) vært for dårlig. Vi var rett og slett for få. Det hjelper ikke hvor mye KFL-styret pusher og trøkker med PR hvis ikke personer/vennegjenger tar grep om pushinga.
Med LSKs vaklevorne tabellposisjon bør det faen steike meg være MØTEPLIKT PÅ ULLEVÅL 20/10.
Løp og kjøp buss- og kampbilletter!
ALLE MANN TIL NEDRE VG-TRIBUNEN MANDAG 20/10!
Info: Ring Frode på tlf 40 62 07 80Kommentar
-
står ikke noe om salg på stadion i annonsen på hovedsiden men blir det solgt billetter så sant det er billetter igjen? Har ikke anledning å reise til Lillestrøm før kampen så må satse på kjøp på stadion for min del så greit å vite om det blir solgt der eller ikkelønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
ellers kan jeg kjøpe for deg, så kan vi gjøre opp på ullevållPå min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
Kommentar