Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
hvis du bare har flybillett tipper jeg at du ikke får problemer med å få kampbillett også, kun en gang jeg har opplevd at det var skummelt ang billetter og det var 16 mai kampen vi hadde her på Alfheim.
Vi har en flott Stillase vi står på som ingen andre VIL stå på, så det blir godt om plassen for oss ;-)
Jeg jobber frebrilsk med å kunne reise opp til en rimelig penge. Prøver å forandre på noen skift slik at jeg kan oppleve Tromsø for første gang. Tar selvsagt en dag til bildetagning og turistattraksjoner som jeg gjør ved alle borteturer.
Jeg jobber forresten også med å bytte et par dager. Jeg er i Alta 5dager før Tromsøkampen og det er jo ikke så langt fra hverandre slik at man kunne kjørt til Tromsø
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
8 mann fra team Otto tar turen til provinshovedstaden. Sees i ølhallen kl. 08:00 på lørdag!
Jeg kan gå de fleste steder her i Tromsø, men ølhallen går jeg ikke på, er og blir en sullikplass :-) men besøket kan forsvares da det er eneste plass som som regel starter ølservering så tidlig.
Forøvrig har Isberget i år faktisk samme stampub som i fjor, det er sjelden kost at de har hatt det 2 år på rad.
Plassen heter i alle fall "smud" og ligger midt i sentrum mellom biblioteket og Burgerking.
Jeg jobber forresten også med å bytte et par dager. Jeg er i Alta 5dager før Tromsøkampen og det er jo ikke så langt fra hverandre slik at man kunne kjørt til Tromsø
Nei, det er jo bare 312 km og 5 t 15 min kjøring ifølge gulesider.no.
Er livredd snøscooterpolitiet etter å ha blitt ødelagt psykisk av "Samegutten Ante" på barne-tv under oppveksten. Tror det generelt er en fordel å holde seg unna lovens lange arm nordpå, ingen som har godt av å måtte lukte på hjortetakksaltet og svare på gufne spørsmål i forhørsgamma på vidda. Tryggeste er nok å ta bussen.
Er livredd snøscooterpolitiet etter å ha blitt ødelagt psykisk av "Samegutten Ante" på barne-tv under oppveksten. Tror det generelt er en fordel å holde seg unna lovens lange arm nordpå, ingen som har godt av å måtte lukte på hjortetakksaltet og svare på gufne spørsmål i forhørsgamma på vidda. Tryggeste er nok å ta bussen.
Buss?!?! i alta er ikke hjulet oppfunnet enda!
Reinslede er nok eneste alternativ her gitt
Nei, det er jo bare 312 km og 5 t 15 min kjøring ifølge gulesider.no.
Jeg har kjørt fra Karasjokk til Kautokeino og senere Maze for kaffe og kaker så Alta-Tromsø skal nok gå greit. Det ble 339km for å ta en kopp kaffe. Klarer man 34mil for å ta en kopp kaffe klarer man 31mil for å se en fotballkamp , eller hva tror du Torolf?
EDIT: Jeg har kjøpt bilett opp til Alta den 5.April. Har fått byttet fra meg mesteparten av vaktene og satser på at jeg klarer resten også så jeg er oppe i nord i 2uker før jeg reiser nedover igjen. Skal bli artig å dra til Alfheim for første gang
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Fly turen har vi fått i gave, så jeg vet ikke hva prisen er. Men det koster 1440 kr med Norwegian hvis du tar fly opp fredag og hjem søndag. Har ikke bestilt hotel men det blir nok et choice hotel.
Er det flere som har tenkt seg oppover?
Fly turen har vi fått i gave, så jeg vet ikke hva prisen er. Men det koster 1440 kr med Norwegian hvis du tar fly opp fredag og hjem søndag. Har ikke bestilt hotel men det blir nok et choice hotel.
Er det flere som har tenkt seg oppover?
Kan se ut som det blir meg og en til i hvertfall.
Fant fly og hotel for 2445 kr per person, fly opp fredag og ned søndag, to netter på Radiosson SAS.
Da har jeg og fruen bestilt flybilletter til Tromsø. Opp fredag 17 og hjem søndag 19 april. Ses på rorbua! Håper det blir puben vi skal på før kampen
Rorbua er ikke noe sted å samles, en skikkelig kjedelig plass.
Møteplassen blir vel foppallpuben "smud" som isberget også bruker, har i alle fall vært slik tidligere her.
Kommentar