Sandefjord - LSK søndag 3. oktober kl 18
Collapse
X
-
-
-
-
Bonden er klar
Så da er det bare å grue dere folkens, det kan bli en laaaaaaaaaang bussturLeave a comment:
-
-
-
Hva med oss barn over 16?
Teaser: Kanari-Fansen Lillestrøm vil sette opp busser til denne kampen for utrolige 100 kroner for voksne medlemmer. (Barn under 16 betaler 50 kroner.)
Vi kommer til å innta James Clark Pub i timene før kampen. Her er det god plass og ingen aldersgrense.
Nærmere opplysninger kommer, men etter boikottaksjonen i forbindelse med kampen mot Haugesund er det superviktig at vi får et massivt bortefølge denne kampen!Leave a comment:
-
-
-
-
Her trur jeg jammen at jeg skal få brukt gratisturen min gitt, men vi får se, om jeg velger comfort i egen bil fremfor gratisturLeave a comment:
-
Her lukter det at Tullebukk skal på årets første busstur og gjett om han skal på fyllaLeave a comment:
-
Yey! Katta vil være med. Men for oss trekkfugler, som må bedrive langtidsplanlegging i forhold til luftbårne transportmidler, er det litt vesentlig med tidlig info. Hva er det tidligste tidspunkt man kan regne med at bussene forlater Lillestrøm?Leave a comment:
Leave a comment: