Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det var vel ikke snakk om å boikotte kampen, men å boikotte byen
Det var en supporterklubb i hovedstaden, som vi liker å tenke at vi er bedre enn, som kjørte byboikott av Kristiansand - som en protest på at Starts prising av billettene for bortesupporterne på et ubrukelig (i forhold til pris) felt.
Det var NSA (Supporteralliansen) som tok opp problemstillingen og krevde at Start skulle sette ned prisene, dog med lite gehør.
Jaja, ok. Boikotte byen fordi fotballklubben har for dårlige/dyre plasser/billetter. Jeg synes ikke det høres ut som en boikott som vil gi KFL særlig positiv omtale rundt omkring.
Jaja, ok. Boikotte byen fordi fotballklubben har for dårlige/dyre plasser/billetter. Jeg synes ikke det høres ut som en boikott som vil gi KFL særlig positiv omtale rundt omkring.
Skulle vi heller boikottet kampen/stadion og rammet vårt eget lag ?
Skulle vi heller boikottet kampen/stadion og rammet vårt eget lag ?
Les andre linje, seks innlegg lenger opp.
Det nærmeste fornuftige man kommer å markere noe er det noen KFLere gjorde på Nadderud for et par år siden, og vi så jo hvor mye leven (og underskudd) det førte til.
vi kan da ikke boikotte noen kamper.. :o kamp er kamp og lsk er lsk. vi eLSKer jo det laget, da er det en selvfølge at vi stiller opp uansett om det er cup eller seriekamp, hva prisen er for å komme inn på stadion er da det minste problemet? right?:lsk:
fyttihelvete ? har ikke fått med meg billett prisene i kristiansand.. er det seriøst 150 spenn ? latterlig. er jo møkka stadion ? jeg drar ikke på cup kampen.. men tar toget på serie kampen
fyttihelvete ? har ikke fått med meg billett prisene i kristiansand.. er det seriøst 150 spenn ? latterlig. er jo møkka stadion ? jeg drar ikke på cup kampen.. men tar toget på serie kampen
Det var grunnen til at boikott ble vurdert. Prisen var vel 190.- eller noe før sesongen.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Kommentar