Turinfo: Årets siste bortetur, Start-LSK
Collapse
X
-
Jeg kan ikke tenke meg at denne kampen blir flyttet. NFF flyttet hele siste runde pga. RBKs CL-deltakelse. Hvis de skulle flyttet nest siste runde, ville de gjort det samtidig. Alle kampene skal spilles samtidig, så det er uaktuelt å flytte bare Start-LSK. For øyeblikket kan man bestille flybillett tur/retur Kristiansand fra kr 972 med SAS Norge (ut kl. 12.45, hjem kl. 21.45).Kommentar
-
Kommentar
-
Dette kommer helt sikkert an på Start sin tabell situasjon også. De har vel ikke hatt utsolgt mer enn en gang i år(mot Viking) hvis jeg ikke husker helt feil.Kommentar
-
800 er vel litt i overkant av det vi har krav på? Start fyller vel ikke opp stadion om dagen, så det bør da være muligheter om vi selger ut de 800.Kommentar
-
Jeg prøvde å få opp til 1000, men dem kunne ikke gi fra seg mer enn 800. Dem skyldte på kapasitet, NFF sine regler osv. men hvis Start er sikra nedrykk så blir jo ikke stadion fulle og da kan det hende vi får fler. Men nå er jo ikek LSK supportere kjent for å ga man av huse for å sikre seg en bortebillett langt unna, så vi konsentrerer oss om de 800 vi har fått først, så får vi se hvordan tabellen ser ut når det nærmer seg kampKommentar
-
Kommentar
-
Blir kanskje litt mye om og men, men uansett.
Hvis LSK slår Brann og Brann taper en annen kamp så kan faktisk denne kampen avgjøre hele driten.
Jeg skal HVERTFALL være tilstede der/hvis LSK tar gull.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Stemmer. Det er fast hvert år at 2 siste rundene går samme dag og klokkeslett, for at ingen skal kunne spille på resultat. Forøvrig er siste runde flyttet fra søndag til lørdag pga at RBK har kamp i CL.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Kommentar
-
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
Kommentar