Er det noe dem har glemt å gjøre eller noe? Virkelig late og paralyserte..
Godset - LSK, Marienlyst Stadion Søndag 31.07.2001 kl 18
Collapse
X
-
Vi er norges største jævla samling med totalt ubrukelige amatører!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! Jævla møkkainstilling på spillerne ogsåKommentar
-
Kommentar
-
Dette er typisk LSK. Etter en god periode så kommer det noen kamper der INGEN ting fungerer! Er dem redd for å komme høyt opp på tabellen? Takler dem ikke press? Er dem bare late? Hva faen er galt? Hvorfor gjør ikke Berg endringer når INGEN ting fungerer, Belsvik sa det jo selv i pausen!Kommentar
-
Når LSK ikke vise bedre vilje og innsats enn det dem gjør nå, gjør jeg noe annet enn å se det jævla møkkaspillet deres. Jeg går nå ut i finværet i stedet for. slik dem spiller nå fortjener dem ikke min verdifulle tid!Kommentar
-
I denne kampen synes jeg utrolig nok at Logi, Erling og Essediri faktisk har vært enda værre en Eriksen. LKE bør ihvertfall få spille på plassen sin før han får sånne kommenterer...tenk deg Essediri på venstreback da..grøss og gru. Erling fungerer også akkurat like grusomt på feil side som det de fleste på dette laget gjør.Kommentar
-
I denne kampen synes jeg utrolig nok at Logi, Erling og Essediri faktisk har vært enda værre en Eriksen. LKE bør ihvertfall få spille på plassen sin før han får sånne kommenterer...tenk deg Essediri på venstreback da..grøss og gru. Erling fungerer også akkurat like grusomt på feil side som det de fleste på dette laget gjør.Kommentar
Kommentar