På en dårlig dag er det normalt skryt til noen, f.eks. Fredrik for at han løper mye osv. Men i dag er det rett og slett bare pinlig! Håper jeg slipper å se noen komme med bortforklaringer her inne etter denne forestillingen.. Godset var langt i fra spesielt gode, de slapp LSK til mange ganger og dersom LSK hadde spilt på det jevne ville de fått mange muligheter til å score. Vi snakker gå fotball på enkelte i dag, andre sto nesten bare å så på. Gisle får virkelig stryk så det holder, han som spiller for store penger på neste kontrakt ute i den store verden kan sikkert glemme det etter denne forestillingen.
Godset - LSK, Marienlyst Stadion Søndag 31.07.2001 kl 18
Collapse
X
-
Nosa og Gislason våre to verste. Uten sentral midtbane blir det vanskelig å vinne fotballkamper. Steinar Pedersen er den eneste av våre jeg syntes spilte bra i dag.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Og hva viste Björn? Han var knapt nær ballen engang. Ingen bør slippe kniven i dag, men dette viser vel bare enda en gang hva vi blir redusert til når ikke essene har dagen.Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Men det viser også hvor svak Berg er på sånne dager, Rekdal hadde byttet minst 2 spillere alt etter 30 min.Kommentar
-
Kommentar
-
Enig der. Nivåforskjellen var forbløffende stor på lagene. Godset spilte imidlertid bra fotball. Klar medaljekandidat.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Årets værst på bortebane - mot laget som har vunnet 8 hjemme, 1 uavgjort og 1 tap. Godset borte er vanvittig vrient. Årets værste på linje med Brann og Molde hjemme. Var ti tunge mil hjem. I morgen er det blanke ark. På onsdag er det en ny mulighet mot TIL. Kom igjen og krom nakken - dette er ikke verdens undergang!Kommentar
-
Vrient er greit, men det går vitterlig an å prøve. Det nytter ikke å møte opp i tøfler for siden å daffe rundt å diskutere saken. Det var bare pinlig.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Tenningsnivået var jo fraværende. Når Jo Inge Berget kan dytte unna Stefan Gislason i en 50/50-duell vet du at noe er alvorlig feil.
Mohammed Abu var banens gigant. Tenk om vi hadde hatt en midtbanesjef med innsatsen, innstillingen og aksjonsradiusen hans.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Synd å si det, men jeg tror Stefan i dagens situasjon holder litt igjen. Han går nå ut i en augustmåned hvor han håper å signere sin siste skikkelige kontrakt med en større klubb enn LSK. Dersom han skulle skade seg nå vil trolig drømmekontrakten ryke. Jeg tror LSK er tjent med å sette han på benken sålenge han ikke signerer med oss, han har andre ting å spille for enn klubben.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Poenget er at Gødset har et velfundert angrepsspill i hver kamp. Vi kan sålangt bare håpe...Kommentar
-
Spillet i går vil jeg karakterisere som et personangrep på alle som er glad i Sportsklubben. Ledelsen må forstå at svært få er villige til å betale for den mentale torturen det er å se laget framstå på denne måten. Hva ville Uwe eller Arne ha gjort etter en sånn prestasjon ?Kommentar
-
Kommentar
Kommentar