LSK - søpla søndag 18. september kl 20:00

Collapse
X
Collapse
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Jeg snakka med Henning og et alternativ er også og flytte Ruben opp som spiss.
    Messi, Ohi og Bolly burde alle være alternativer før Ruben..

Kommentar

• tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

For og få tyngde på spissplassen er det aktuelt med Ruben..Og dette kom fra Henning.

Kommentar

• ynnor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 857

Henning"Island er vakkert "

Kommentar

• GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

Sesongen er over og motivasjonen er borte, det klarer selv ikke denne kampen å forandre på. Hives Ruben inn på topp vil det stå som et godt eksempel på alt som gikk galt i høstsesongen. Berg sa selv at Mezquida tilførte laget noe vi mangler. Tør jeg gjette kreativitet og ferdigheter? Nei gud bedre, la ham varme benken!

Jeg gir blaffen, vi rykker i det minste ikke ned. To lag, akkurat nok, er enda mer ræva. Gleder meg til treningskampene i den kommende sesongoppkjøringa allerede, med blanke ark etc. Jeg drømmer meg frem til en tid der jeg nok engang som en tulling vil tro på en jævla bra sesong for LSK.

Kommentar

• ragnarrock
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 937

faen som jeg hater møkka søpla.. klarer ikke nyte pilsen engang, sitter bare go irriterer meg over å skulle se de jævla idiotene som setter sprøyter bak målet.

Har en liten følelse at LilleGull kommer til å være stor imorgen.. bare han ikke får overtenning....... kan tenke meg at han føler enda mere ligger på hans skuldre nå som kosebjørn er ute..

Som pappa Tom Gulbrandsen så fint sa det på tv2 sporten.. vi ønsker ingen noe vondt, men vif er vel nærmest...
            *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7160

Magefølelsen har talt. Jeg tipper vi taper med tre mål i morra.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

Opprinnelig skrevet av trigz
                Hvis vi er heldige.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av trigz
                  Håper ikke det blir styggere enn tre mål. Gruer meg faktisk til å gå på kamp.

Heldigvis har LSK satsa på en bred tropp og ikke solgt unna eller gitt bort alle spissene, så pr d.d er det i hvertfall en ren spiss i stallen som er skadefri (og spilte for det meste kant tidligere....).

Beklager virkelig min tunge pessemisme. Motbevise meg gjerne i morgen kjære spillere og trenerapparat.

Kommentar

• Hexaphim
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 2836

Har Gabrielsen spilt spiss på junior- eller andrelaget før?

Kommentar

• lskgogo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 633

Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                      Har Gabrielsen spilt spiss på junior- eller andrelaget før?
                      Har sett han spille spiss på juniorlaget. det var bånn i bøtta skal jeg være ærlig...
                      Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

Det positive er at presset er nå på enga og vi stiller uten forventninger. I hvertfall hos meg. Gutta har en glimrende mulighet til å overraske meg positivt i morgen.

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Uansett resultat i morgen jeg skal gi alt på tribunen er det noe ungdommen fortjener er det støtte ........I med og motgang vi er LILLESTRØM.

Kommentar

• Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            Sesongen er over og motivasjonen er borte, det klarer selv ikke denne kampen å forandre på. Hives Ruben inn på topp vil det stå som et godt eksempel på alt som gikk galt i høstsesongen. Berg sa selv at Mezquida tilførte laget noe vi mangler. Tør jeg gjette kreativitet og ferdigheter? Nei gud bedre, la ham varme benken!
                            Delvis enig, men en seier i morgen kan absolutt gjøre noe for motivasjonen fremover.

Men, enig at jeg blir nesten fortvilet med tanke på hva som gjøres med laget om dagen. Ja, Ringstad har ikke glimret i sine innhopp, men han er fremtiden og får aldri sjansen til å spille på seg selvtillit, mens konkurrenten, som har signert for et annet lag neste sesong, får spille uansett prestasjoner... Og som det nevnes, Ruben som spiss! Ikke en av de vi har hentet inn for å styrke oss i den posisjonen.

Vår mest brukte midtbanespiller blir skyflet til Sørlandet for å gi plass til en middelmådighet fra Lyn (eller Hønefoss om du vil).
                            Steffi som har levert bra hver gang han har fått sjansen, er nok en gang ute av laget.

Ja, ja, vi får bare grise til fra tribunen i morgen uansett resultat. Kampen får gå som den vil, det er tribunekampen som er viktig i morgen!
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Ferry
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Sep 2007
                              • 148

trudde 3 poeng var viktigere enn tribunekampen Ronnern...
                              AC/DC

Kommentar

• Mynten
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 484

Det her ligger an til å bli selve manifestasjonen på LSKs udugelighet i spillerlogistikken. Vi selger vår toppscorer og henter inn to unge talenter, den ene med kjent meniskskade slik at han ikke kan spille. Den andre blir tydelig funnet for lett til å være partner til Fredrik, og vi velger Ruben i stedet for!!! Alternativet er Ohi som ikke har vist noe som helst de siste kampene som forsvarer en plass på et lag som har ambisjon om å se oppover på tabellen. Skulle ikke Mezqueida være den offensive spillerne som hadde det ingen av de andre hadde???

I følge treningene velger vi to backer på utgående kontrakter når vi kunne gitt en unggutt som gjorde det bra siste ny sjanse på samme plass. Hvorfor ikke la Stian få sjansen igjen og putte inn på Steinar på høyre back? PSA og Kippe klarte seg bra mot FKH.

HB ser ut til å vrake Bassey som er den eneste av våre sentrale spillere som har vist snev av offensive kvaliteter.

Vi har to muligheter til å score mål i dag. Dødball er den ene, får vi nok av disse treffer Karim bra en gang. Den andre er at de lange ballene mot Fredrik som kommer til å være vår måte å spille på i dag, spretter riktig i regnværet.

Jeg er svært pessimistisk i dag, føler meg ganske trygg på at dette blir en kamp hvor vi kommer til å spille grusom fotball med lange baller mot to ungutter på topp.

Kommentar

• mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

Det bør være relativt klart for de fleste at Mezq + Fredrik på topp blir feil når midtbanen ikke funker, siden begge disse to bør få ballen langs bakken. Så lenge midtbanen ikke løper seg fri og kan videreformidle må det inn noen der opp som ihvertfall kan få tak i noe av nedfallsfrukten fra forsvaret.

Mezq på midten og Gabrielsen på topp er sånn sett hakket bedre. Litt teknikk på midten (som kan holde ballen ved behov) og noe muskler på topp. Utfordringen til Gabrielsen vil være kreativiteten og en blir derfor avhengig av at Mezq løper fryktelig mye.
                                  Fugla mot nye høyder

Kommentar

• nebbjævel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2009
                                    • 511

Oooff. Jeg er allerede nede i den tredje whiskypinnen og gruer meg som ei mus foran hoggormen. Dette har vi ikke fortjent. En match mot VIF skal under normale omstendigheter imøtesees med glede og høye forventninger. I denne kjøttkverna der pengene bestemmer hvem som skal ta seriemesterskapet er det atalt å væra blakk. Jeg ser ingen annen utgang på dette oppgjøret enn å kviste tilstrekkelig med motstanders spillere til at Edvardsen må blåse av kampen på grunn av at VIF ikke lenger har nok folk på banen. Jeg trur limiten går ved 9. Mulig jeg tar feil. Kviste fire mann pluss benken, da, så er vi på den sikre sida.

Jeg hadde aldri trudd at jeg skulle poste noe så usportslig som detta, men tankegangen er ikke ny. Tommy blei kvista av en FFK-spiller på et tidspunkt hvor vi var nyopprykkede og leda serien halvspilt i 1975. Med Tommy ute endte vi som middelhavsfarere. Vi kan si til fotballforbundet at det ikke var vi som begynte.

Så hvis ikke juniora våre tar manns ansvar og får horn i panna og svarte øyne er det bare å tuppe tel, Frode.

((((((((((((((((morbid humor warning)))))))))))))) ^^^^^^
                                    Last edited by nebbjævel; 18.09.2011, 14:06. Begrunnelse: Frode og morbid humor warning

Kommentar

• nebbjævel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2009
                                      • 511

For så skal Vålenga frykte LSK at de pisser i buksa når de ser Åråsen. Alt annet er uaktuelt.

Kommentar

• LasseN
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 1610

Så mange som omtrent har sendt poengene i retning plata allerede...
                                        Da satser jeg heller på at i dag er dagen for å reetablere Fort Åråsen. La unggutta blomstre, de erfarne vise vei, og sammen sende søpla tilbake til bydelen sin som slakt, både på banen og tribunen!
                                        LasseN

Kommentar

• Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

På papiret stiller vi det svakeste laget i serien i dag. Det er ingen grunn til optimisme, og da tar jeg heller sorgene på forskudd. Hater disse kampene intenst og skulle ønske vi slapp å spille dem.
                                          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

Working...