Tid for en grusom hevn etter 7-1 tapet på bortebane. Ingen nye karantener eller skader etter forrige kamp. Ingen blir vel overrasket om Haglund stiller med neste samme lag som mot Ulf. Mulig Ohi går ut, Fofana inn som kant og det er heller ikke umulig at Helstad er tilbake fra start, noe som plasserer Erling på benken. Time vill sjåv!
LSK - AaFK, søndag 6. oktober kl. 18.00, Åråsen Stadion
Collapse
X
-
Her må man være PÅ fra første sekund, for dette laget besitter kvalitet fremover som Hønsa/Ulf bare kan drømme om og samme start her som foregående to kamper ender med rennabæsj!
Sesongen 2013 er katastrofe, men noe kan selvsagt reddes om man avslutter med stil og ikke minst havner en mil forran vålerengen på tabellen.
Så kom igjen Fugla! -
Er vel bare å be spillerne møte opp 2 timer før normalt, og sette på kampen fra color line i opptak på storskjerm.
Udjus
Høibråten/Ødegaard - Østli - Kippe - Ringstad
Riise - Piermayr - Andersson - Fofana
Vaagan - Friday..................Kommentar
-
Muligens er jeg den eneste her inne, men jeg vil ha inn formspillere. Mjelde er i form. Han har profesjonell holdning i forhold til 2. laget. Egentlig er han støpt i skjea til LSK: gir alt hver gang og litt til. På venstre kant vil jeg se Mjelde eller PVM. La det være endringen og start med samme lag som sist. Holder med å bytte en spiller, men jeg vil gjerne se Piermayr fra start snart - gjerne på bekostning av å dytte BHR ut på kanten. Da har man to kanter som både kan gå innover og legge innlegg - med rett bein. Fofana og Ohi som friske ben etter 70 min. Fofana bør prøves mer på høyre kant, men venstre kant er dessverre den posten LSK aldri klarer å fylle opp - selv med to gode venstrebeinte spillere i PVM og Mjelde som kan bekle rollene ypperlig.
Kamputfallet tørr jeg ikke spå. Klok av skade
Nu kjør vi, Haglund!Sint og tverr på felt NKommentar
-
-
Her var det liv!
LSKs startellever (4-4-2): Kenneth Udjus - Fredrik Stoor, Anders Østli, Frode Kippe, Stian Ringstad - Palmi Rafn Palmason, Johan Andersson, Bjørn Helge Riise, Moryké Fofana - Petter Vaagan Moen, Erling Knudtzon
Benken: Jon Knudsen, Thomas Piermayr, Magnar Ødegaard, Ohi Omoijuanfo, Erik Mjelde, Marius Høibråten, Thorstein Helstad.
Ingen Mjelde fra start. Ingen Osvold på benken. Stoor får som vanlig fornyet tillit. Kan begynne å lure hva Magnar tenker..Kommentar
-
Et laguttak som beviser at sesongen er over og at man helst ville ligget på en strand i varmere strøk og sippet sangria. Ingen forandringer, ingen hint om hva neste sesong kan bringe. Akkurat som forventa, glad jeg ble hjemme med papirene.Kommentar
-
Kommentar
-
Vi er så ufattelig elendig i siste ledd av spillet. Er den enkleste ting i verden å forsvaret seg mot oss. Hvorfor ikke prøve noe nytt? Det eneste Haglund endrer er Erling mot Thorstein, begge er desverre like ræva for tiden.Kommentar
Kommentar