Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Pokker meg komisk hvordan kommentatorer i kamp etter kamp setter ord på alt det Runar ikke klarer, alle de problemene vi har i oppspillsfasen. Heldigvis fikk vi den allerede legendariske "være med, men ikke prege"-uttalelsen å harselere over, og som vil følge ham ut LSK-karrrieren, ellers hadde det ikke vært noenting å trekke på smilebåndet av.
Jeg syns dette lukter spillerstreik. På den annen side: TV2 har mikket opp Kanarifansen for første gang noen sinne. Det er jo moro. Tipper vi taper denne kampen 2-0.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Sånt vil jeg se mer av, bruke Knudtzon på det han er sterkest på - farta til å løpe fra alt og alle på lange baller i bakrom.
---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------
Kommentar