Spiller ingen rolle hvor god trener Runar Kristinsson er lenger - det er ingen spillere i dette laget som kunne gitt mer fløyta. Dette må være Runars siste kamp som LSK-trener, frivillig eller ufrivillig. Kan ikke huske å ha sett kollektivet LSK dårligere noen gang.
Kamptråd: Sarpsborg 08 - Lillestrøm SK, søndag kl. 20:00
Collapse
X
-
Nå må Rúnars tid som LSK-trener være over. Gi Sundgot ansvaret til enten Dempsey eller Stahre blir ansatt, og gi gutta straffetrening. Kanke legge hele skylda på trenern, men en ser jo at han ikke makter å gjøre de nødvendige endringene og justeringene for å få klubben ut av en jævlig periode. Samtlige spillere må gå i seg sjøl, ta seg sammen, og prestere i det som er jobben deres. Forhåpentligvis vil en ny trener gi en liten moralboost, og få laget på rett kurs før det ender med derbykamp mot søpla i Obos neste sesong... (første gangen i mitt liv at jeg vedkjenner muligheten for at det kan bli nedrykk om ikke ting endrer seg drastisk, fort).---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Kan ikke de som holder på med sånt, begynne å male bannere til neste hjemmekamp? Lojalitet og støtte er en ting, men nå står det om livet. Denne farsen kommer til å ende med nedrykk. Vi kommer ikke til å slå noen med denne treneren.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Det holder ikke at Runar forlater. Ingen ville fått noe ut av denne gjengen og jeg skjønner ikke hvordan vi skal "være tilstede" uten at vi har økonomi til et lag som holder nivået.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentatoren sier at salg av nøkkelspillere gjorde det vanskeligere for LSK i dag. Nei.. Friday ville ikke utgjort noen forskjell i dag, det tviler jeg sterkt på i det humøret han har vært i en stund nå. Selv Origi kunne ikke ha redda oss i dag.---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
---------------------------------------------------------------------Kommentar
Kommentar