Trøndera vil ha kvartfinalen flytta
Collapse
X
-
Detta er det dummeste! Vender NFF nå så vet vi at de er korrupte. Da skal det bli haraball! Da SKAL alle i kanarifansen til Lerkendal og gjøre den gul og svart. Fy faan jeg er forbanna!
-gulsort som skal sette seg i en tønne med isbiter for å kjøle seg ned fordi Skutle gjør han het-For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)
Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort# -
Jeg ELSKER Rosenborg når de begynner sånn! "Skutle reagerte med vantro....." HVA FAEN ER DET FOR NOE TULL?? Det sier vel bare hvor vant de har blitt til at NFF gjør som RBK ønsker. RBK er grusomt dobbeltmoralske her. De fremstiller seg som de snille små sosialdemokratene som forgjeves kjemper mot de pengesterke (les:griske) storklubbene ute i Europa som vil kjøpe (les:stjele) de beste spillerne deres. Samtidig har de tømt Glimt for hver jævla toppspiller de har hatt og ble sure da de ikke fikk kjøpe Sæternes, vært sinte på TIL når de ikke fikk kjøpe Rune Lange og har generelt støvsugd andre klubber for toppspillere med CL-penga sine. Attpåtil har de klart å fremstille dette som positivt for norsk fotball for da kommer de lenger i CL, som igjen gir mer penger i den forbanna RBK-kassa. Deilig at norske klubber har begynt å si nei til den pikk-klubben!My cat's breath smells like catfood.
-R.WiggumKommentar
-
-
Alle andre har fornavn.etternavn@rbk.no, så da er det vel nils.skutle@rbk.noMy cat's breath smells like catfood.
-R.WiggumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av BondernAlle andre har fornavn.etternavn@rbk.no, så da er det vel nils.skutle@rbk.no
PetterKommentar
-
Alle mann til Lerkendal? Er du full? Hvis RBK får dette igjennom skal ikke vi til Lerkendal. Vi skal møte opp mannsterke på Åråsen, og betale pengene til de som skal ha dem! Ikke faen om vi skal til Trondheim og lage atmosfære og stemning på deres arena! Da underbygger vi jo bare en eventuell avgjørelse om at det er bedre med storkamper på Lerkendal!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
"mens Lillestrøm klarte seg med 12 timer
til og fra Tromsø, sier Skutle, mens han viser frem regnestykket"
Det er ikke mulig å greie det på 12 timer. Det ble jo ekstra omganger. Lsk supporterne som skulle hjem med siste fly måtte hive seg inn i drosja for å rekke flyet. Spillerne kunne umulig greid det.
Sjekk faktum Skutle--------------------------------------------
Mor10Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Alle mann til Lerkendal? Er du full? Hvis RBK får dette igjennom skal ikke vi til Lerkendal. Vi skal møte opp mannsterke på Åråsen, og betale pengene til de som skal ha dem! Ikke faen om vi skal til Trondheim og lage atmosfære og stemning på deres arena! Da underbygger vi jo bare en eventuell avgjørelse om at det er bedre med storkamper på Lerkendal!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av danhenOpprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Alle mann til Lerkendal? Er du full? Hvis RBK får dette igjennom skal ikke vi til Lerkendal. Vi skal møte opp mannsterke på Åråsen, og betale pengene til de som skal ha dem! Ikke faen om vi skal til Trondheim og lage atmosfære og stemning på deres arena! Da underbygger vi jo bare en eventuell avgjørelse om at det er bedre med storkamper på Lerkendal!Kommentar
-
nok et bevis..
:evil: Dette er nok en gang et bevis på hvor furtne Rosenborg er med en gang de ikke får vilja si! Nå er det jammen på tide at de forstår at de ikke er aleine her i fotball-norge! Er det noe som gjør meg kvalm så er det akuratt denne typen saker! Se og få spilt kampen på Åråsen, så slipper kanskje Rosenborg å sette en hel fotballnasjon i harnisk.. PS: Godt gjort å bruke 26 timer til haugesund- Gratulerer med ny norgesrekord! :lol:Kommentar
-
Ser nå hvor jævlig teit innlegget mitt om alle fugler til Lerkendal var.. Mente at vi skulle farge stadion gul og svart og at spillerne skulle føle de var på hjemmebane. Men det er lett å være etterpåklok. :oops:
Sorry alle som har mista den lille tillitten de har hatt til meg etter det innlegget...
-gulsort som fremdeles er forbanna-For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)
Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#Kommentar
-
hvor dumme går det an å bli? nok en gang skal de forbanna trøndera tro at dem eier fotballnorge.
kan vel for f..n ikke gå i RBKs favør når det er nettopp dem som velger å si ifra seg en hjemmekamp. det vil jo si at neste år så kan vi si ifra osas hjemmekamper i cupen mot lag som hallingdalen, toten og finnbogadottirstaden for så å kreve hjemmekamp mot enga og RææævBk i cupen!
Måtte du brenne i helvete Nils Skutle!Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
Kommentar