Olivier Occean årets spiller?

Collapse
X
Collapse
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

Hahahaha

Opprinnelig skrevet av sverdfisk
    bare jeg som har lagt merke til at occean ligner mistenkelig på en pingvin da han løper?
    Jeg har lenge lett etter en måte å beskrive måten occean løper på... Men jeg tror jeg kan avblåse den jakten for det der er akkurat sånn som han løper... Genialt haha... :P

Jeg husker det spessielt fra Lyn kampen når koren spillte en lang ball i bakrommet, vi visste alle at occean kom til å rekke ballen, for det var jo ingen andre lyn spillere i en mils omkrets, men jeg begynnte seriøst å le når jeg så hvordan han løp for å rekke ballen...

Så forresten ut som han holdt på a dauve når han kom fram...

Kommentar

• Larsifan
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Sep 2006
      • 17

Opprinnelig skrevet av hamkamboy
      Occean må være årets flopp i Tippeligaen. Et så dyrt kjøp, som har gjort det så dårlig. Skuffende!

Enig, Enig og ENIG!! Han var et skuffende kjøp. Litt rart ikke Uwe har bannlyst han spør du meg!:neutral:

Kommentar

• Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

Hva faen er du for en type egentlig?

Hetsing av egne spillere har ingenting på Forumet å gjøre.
        Last edited by Lars; 09.09.2006, 18:22.

Kommentar

• Harald_88
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 550

Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
          Kan ikke huske å ha sett Occean løpe, så det kan jeg ikke uttale meg om.
          Er greit å kritisere, men sånne kommentarer går det vel ann å holde seg for god for, vi snakker om en av våre kjære spillere her
          Alt For Fugla

Gå Av Grønlund

Kommentar

• WAK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 980

Som jeg har sagt tidligere har vel ikke OO svart til forventingene men la nå faen meg mannen få sjanse til å vise hvor god han kan være.

Det er vel ikke mange som kan klage over hva han gjorde i Royal League og i serien på for sesongen.

Han er totalt ute av form nå men han kommer garantert tilbake. Det er første året hans i LSK og han blir sikkert mer innspilt i systemet neste sesong.

Kommentar

• RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

Hva har skjedd med Occean ? Tror han har enormt mye mer inne enn hva han har vist i det siste, jf. noe av det han gjorde i RL og tidlig i sesongen. Nå virker han ute av takt med resten av laget, selvtilliten er ut til å være helt borte. Får assosiasjoner (uten sammenligning forøvrig) til Ronaldo under VM i sommer: "Ruslebiff" var uttrykket som ble brukt etter de første matchene. Men som vi husker kom han sterkt tilbake. Får håpe det samme skjer med OO.

Kommentar

• ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

Ruslebiffen til Brasil klarte ihvertfall å score og å gi målgivende passninger, hvilket er mer enn hva vi kan si om presentasjonene til vår egen ruslebiff om dagen.

Kommentar

• chrissp
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 2403

Opprinnelig skrevet av WAK
                  Det er første året hans i LSK og han blir sikkert mer innspilt i systemet neste sesong.
                  Man trenger vel ikke være innspilt i noe system for å løpe eller ha ballkontroll over en middels 8. divisjonsspiller?
                  Bølerkanaris

Kommentar

• WAK
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 980

Opprinnelig skrevet av chrissp
                    Man trenger vel ikke være innspilt i noe system for å løpe eller ha ballkontroll over en middels 8. divisjonsspiller?
                    Nei han behøver ikke kjenne systemet for å kjempe og vise litt teknikk. Men det jeg prøver å si er at OO er totalt ute av form men kommer garantert tilbake.

Hørte ingen som klagde og sutra så jævli når Royal Leauge ble spilt. Skjønner ikke hvorfor bare alle kan skjønne at han er totalt ute av form å la det være med det. Skulle han aldri bli noe bedre enn han er nå og ikke komme i form igjen så må folk selv følgelig komme med sine meninger. Men å slenge dritt om egne spillere og "disse" dem på nette om dems løpestil etc er forkastelig.

Synes faktisk Uwe gjør en stor feil i å bruke han i det hele tatt. Først må han vise noe formstigning på trening og på 2.laget.

Til å løpe og ha ballkontroll som en middels 8. divisjonsspiller synes jeg det er ganske bra å score 5-6 mål i eliteserien. Ihvertfall med tanke på at toppscoreren i klubben bare har scora 2-3 mål mer.

Kommentar

• e.d
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 688

Nei han behøver ikke kjenne systemet for å kjempe og vise litt teknikk. Men det jeg prøver å si er at OO er totalt ute av form men kommer garantert tilbake.

Hørte ingen som klagde og sutra så jævli når Royal Leauge ble spilt. Skjønner ikke hvorfor bare alle kan skjønne at han er totalt ute av form å la det være med det. Skulle han aldri bli noe bedre enn han er nå og ikke komme i form igjen så må folk selv følgelig komme med sine meninger. Men å slenge dritt om egne spillere og "disse" dem på nette om dems løpestil etc er forkastelig.

Synes faktisk Uwe gjør en stor feil i å bruke han i det hele tatt. Først må han vise noe formstigning på trening og på 2.laget.

Til å løpe og ha ballkontroll som en middels 8. divisjonsspiller synes jeg det er ganske bra å score 5-6 mål i eliteserien. Ihvertfall med tanke på at toppscoreren i klubben bare har scora 2-3 mål mer.
                      bra skrevet, jeg er helt enig. i tillegg er OO styrke inne i og rundt 16 meteren. synes han nesten ikke får noen baller å jobbe med i farlige posisjoner. ofte er han midt på banen og ute på siden.
                      Og til dere som slenger dritt om enkeltspillere, jeg regner med at dere var i kristiansand igår og støttet laget. Hvis ikke så se til helvete å holde kjeft.
                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• chrissp
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 2403

Opprinnelig skrevet av e.d
                        Og til dere som slenger dritt om enkeltspillere, jeg regner med at dere var i kristiansand igår og støttet laget. Hvis ikke så se til helvete å holde kjeft.
                        Herregud da mann. Hvis du ikke tåler litt hardt språkbruk i et forum for fotball, får du heller høre på Nitimen.

Jeg har ALDRI ALDRI ropt dritt til spillere når jeg er tilskuer, men at man ikke kan ta litt hardt i når følelelsene er så sterke som de er, ja det skaper sikkert en interessant debatt.

hhmmm...ja...Danton hadde ikke helt dagen sin i går da dessverre. Gjorde så godt han kunne, men bare gi han litt tid så går det sikkert bra. Det samme med OO vettø. Litt ute av form bare. Han vil nok komme seg snart, bare han blir vist tillit. Ja da.....pus pus pus
                        Bølerkanaris

Kommentar

• fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1509

Opprinnelig skrevet av chrissp
                          Herregud da mann. Hvis du ikke tåler litt hardt språkbruk i et forum for fotball, får du heller høre på Nitimen.

Jeg har ALDRI ALDRI ropt dritt til spillere når jeg er tilskuer, men at man ikke kan ta litt hardt i når følelelsene er så sterke som de er, ja det skaper sikkert en interessant debatt.

hhmmm...ja...Danton hadde ikke helt dagen sin i går da dessverre. Gjorde så godt han kunne, men bare gi han litt tid så går det sikkert bra. Det samme med OO vettø. Litt ute av form bare. Han vil nok komme seg snart, bare han blir vist tillit. Ja da.....pus pus pus

Sanne ord. Ikke snakk om at man slenger dritt om spillere på tribunen. Men på nettet er det lov til å la frustrasjonen komme frem i form av litt harde ord. Vi må da ha lov til å kommentere noe som er helt åpenbart for resten av fotball norge.
                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                          *Brasseberget*

Kommentar

• e.d
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 688

må være jævlig hyggelig for dere,- å hylle spillerne, og synge for dem når dere står på tribunen. Og så gå hjem å slå på datan å lire av dere ekstremt negative og usaklige karakteristikker av de samme spillerne. Det er kanskje slitsomt å være litt konsekvente? Er sikkert veldig moro for de spillerne det gjelder, og jeg tror det faktisk minsker betydningen av det vi synger for dem. Er bare å lese gjennom tråder om Mifsud, Sundgot, Occean, Winnsnes osv så finner dere en mengde eksempler på personhets, og det får de fra sine egne supportere. Og det synes dere er bra:o
                            synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• Sem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2005
                              • 1626

Tenker vi på at media titter innom forumene? Har jo hatt et par eksempler på det...

"Occean hengt ut av egne" hadde f.eks. ikke vært noen hyggelig overskift...

Kommentar

• Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

Opprinnelig skrevet av Sem
                                Tenker vi på at media titter innom forumene? Har jo hatt et par eksempler på det...

"Occean hengt ut av egne" hadde f.eks. ikke vært noen hyggelig overskift...
                                Jeg er enig i det. Samtidig tror jeg du nettopp ga stikkordet til en ivrig, men lite kreativ journalist. Det blir spennende å se om det er RB v/Torvik, TV2, VG eller Dagbladet som er først på ballen.

Kommentar

• chrissp
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 2403

må være jævlig hyggelig for dere,- å hylle spillerne, og synge for dem når dere står på tribunen. Og så gå hjem å slå på datan å lire av dere ekstremt negative og usaklige karakteristikker av de samme spillerne. Det er kanskje slitsomt å være litt konsekvente? Er sikkert veldig moro for de spillerne det gjelder, og jeg tror det faktisk minsker betydningen av det vi synger for dem. Er bare å lese gjennom tråder om Mifsud, Sundgot, Occean, Winnsnes osv så finner dere en mengde eksempler på personhets, og det får de fra sine egne supportere. Og det synes dere er bra:o
                                  Ja, det synes jeg er helt uproblematisk. Et forum som dette kan se på som en utvidelse av det samme som man snakker med kompiser om. At da spillere som er dårlige får gjennomgå skjer her og på alle andre forum.

Det har ikke noe med å være konsekvent å gjøre. Tror de fleste fotballspillere har såpass høy iq at de skjønner hva supporterne snakker om og at man støtter de med sang under kamp.

Med ditt syn på dette, hadde nok ikke forumet vært så hyppig brukt som det er.

Følelser kalles det. Ever had one?
                                  Bølerkanaris

Kommentar

• Fugla
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 1718

Slike forum som dette kalles da vel vitterlig for "debattforum"?

Hvis alle hadde de samme meningene, kunne vil vel lagt ned dette forumet?

Forbanna kommunist!!! Neida, bare tulla...
                                    Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

Jeg tror han burde prøve seg litt på 3.laget, hvor han forhåpentligvis klarer å sette et par goaller igjen. En angriper av typen Occean skal score mål, i det minste skape sjanser. I DET MINSTE JOBBE FOR LØNNA!

Å putte alle eggene i samme kurv er jævli dumt, og det tror jeg Sportsklubben har gjort i tilfellet Occean.

Kommentar

• WAK
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2006
                                        • 980

Opprinnelig skrevet av Ola
                                        Jeg tror han burde prøve seg litt på 3.laget, hvor han forhåpentligvis klarer å sette et par goaller igjen. En angriper av typen Occean skal score mål, i det minste skape sjanser. I DET MINSTE JOBBE FOR LØNNA!

Å putte alle eggene i samme kurv er jævli dumt, og det tror jeg Sportsklubben har gjort i tilfellet Occean.
                                        Så 2. omg av kampen i går og må bare si at jeg synes OO form går i positiv retning. Han brilijerte vel ikke akkurat og teknikken var ikke akkurat veldig bra, men synes han jobbe bra og gikk i mange dueller som han faktisk vant. Mener på ingen måte at et er bra nok men det går i positv retning. Synes faktisk han fortjente en goal eller to.

Mener absolut ikke at sporstklubben har "driti" seg ut med taanke på OO. Mener DU helt ærlig at du ikke har noe tro på OO. Tror du ikke OO kommer tilbake. At han kommer til å slå tunneler, lange dribleserier og være brilijant, tror jeg ikke. Men at putter 10-12 mål eller mer neste sesong e jeg ganske sikker på.

Hvis noen forventer teknisk spill og dribleserier av OO så tror de feil. Er ikke en sånn spiller han er i det hele tatt. Han er stor og sterk og kan vinne dueller i feltet å score mål. Eller score mål ved å få ballen rettvendt. Vil ikke akkurat si det er sånn det har blitt etter han kom til LSK. Han har mer vært et oppspill punkt for Miffe. Nå som Miffe går tror jeg han vil ha et mye bedre samspill med Myklebust/Gilbert. Ikke minst med Martin Husar.

Kommentar

• scages
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 1292

Alle vet hva OO er god for.
                                          Problemet hans er katastrofal mangel på selvtilit, og manglende kamptrening.
                                          Etter innhoppet mot Start, så man det tydlig. Dog spilte han seg opp utover i den matchen.
                                          OO kommer til å hammre inn mål, bare vent til det løsner.

Kommentar

Working...