Martin Husars ferdigheter.

Collapse
X
Collapse
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Smukken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 720

Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Og sist, men ikke minst, hvorfor har ikke LSK knyttet til seg Tørum før han gikk til RBK. Alle ser jo at han får mye bedre resultater enn Uwe!
    Deilig sarkasme.............
    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• Kay
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 763

Opprinnelig skrevet av iL
      *ego- Shane skrek fælt på ham, og som noen sa over, så kunne han fint gått selv noenganger istedenfor å passe

Jeg fulgte bare med på venstresiden i første omgang, og shane skrek mye, men stort sett skrek han vel "take him on" med antydning om at han burde utfordre forsvarspilleren, uten at han gjorde det hver gang, til tross for at han stort sett lykkes med å komme forbi de ganger han prøvde.

Det er litt dumt og vanskelig å si noe etter å ha sett han i en kamp mot 2 div lag, men det generelle ferdighetsnivået virket høyt. Sammenligninga med riise som kom er kanskje ikke så dum, jeg mener han kanskje har større potensiale enn riise pga fysikken. Men tror nok han er et godt stykke unna løpskapasiteten og det defensive arbeidet til riise....

Kjenner jeg Uwe rett så får vi nok allikevel ikke se han fra start mot VIF, skulle derimot av en eller annen grunn havne under i målprotokollen tror jeg nok han raskt blir aktuell.

Kommentar

Working...