Hvorfor har vi ikke noen annen kamptråd enn denne til denne kampen egentlig?
Kamptråd: Semifinale LSK-Stabæk ons. 26.sept. kl.19.00
Collapse
X
-
-
Jaggu!"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Dette åpner for noe jeg har argumentert for lenge: at Brenne bør prøves på høyresiden fremfor venstresiden på midten.
Han sliter både med bevegelse uten ball, og med føringer og avleveringer. Vi vet at Brenne kan langt mer enn han har vist for oss, så jeg håper et posisjonsskifte kan virke positivt.
Hvis Shane blir klar, så antar jeg at Johnsen tar plass på venstre midtbane, en plass jeg tror han mestrer meget godt. Påsan kan da heller ha rollen som en joker i angrepet på venstreflanke hvor innleggene hans kommer mer til sin rett enn på midtbanen.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
vil se essediri på kanten fra start, mykle har sugd lut i det siste. funker det ikke er det bare å sette innpå den lille spirrevippen etter pause. på midten vil jeg se brenne, søgård og johnsen. resten av laget sier seg selv. skeptisk til påsan som indreløper...I år så tar vi altKommentar
-
Åååååååh, er så utrolig nervøs. Må ha cupfinale, bare må ha det..
Nå har jeg gått på kamper i 12år, trenger sårt en skikkelig triumf nå..
I morra skal jeg gå hes hjem fra Åråsen!!!!!!!!!!!!If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Tipper Frode tar en prat med dommeren før kampen og ber han om å gi han advarsel før kort.
Avhengig av hvem som dømmer tror jeg at det skal mye til før han får kort imorgen. Tror det er gjengs for de fleste dommere at de syntes Frode har fått litt for mye tyn for sin spillestill.
Nordlie sier på Kanal 24 at Frode må gi alt i duellene i morgen, kan ikke gå rundt å være redd for kort!Kommentar
-
Leste jeg ikke helt feil ett eller annet sted, her om dagen (er det vagt nok for deg kanskje, høhøhø), er det selveste Espen "straffe til Tromsø for en forseelse begått av Sigurd Rushfeldt mot Anders Rambekk 25 meter fra målet til LSK" Berntsen som dømmer i morra.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
-
Ingen som har en skikkelig link om dette?Kommentar
-
Leste på fxt at kippe har taklingsfrykt.
Hvis det stemmer det som står der, at han vurderer å la andre takle ifrykt for at en evt cupfinale skal ryke(har et gult fra kvarten mot lyn).
Jeg tar selvfølgelig de utalelsene med en klype salt, men er de korekte så mener jeg at han bør settes på tribunen i semin.
Hva mener dere?Kommentar
-
Kippe
Ja er igrunn ganske enig, men han er en meget viktig spiller så jeg syntes han børr starte så får han hadde det i bakhodet i morgen. Bedre å satse på att han ikke får kort enn å sette innpå en som ikke er fult så god for så og kanskje ryke ut!Kommentar
-
Jeg mener at du bør holde deg på tribunen, så kan du nyte en kamp med dramatikk og saftige dueller fra Kippe, forhåpentligvis uten at det blir rødt kort, og får han rødt igjen og Lsk taper, ja da tenker jeg Kippe legger opp og aldri viser seg på Åråsen igjen.Kommentar
Kommentar